"Reality-show cu Iri şi Moni " - Editorial din revista ŞOC.

Reality-show cu Iri şi Moni

Cuplul Iri-Moni a făcut rating poate de la început. Diferenţa de înălţime şi de vârstă au fost comentate, ironizate dar extrem de interesante pentru toată lumea. Ce mi s-a părut ciudat a fost faptul că exact în emisiunea lor de la BITV, acel reality -show, ratingul a fost cel mai mic, faţă de alte show-uri TV unde s-a dezbătut de la început relaţia celor doi.
Dar, totuşi, românii au fost de faţă încă de la inceput la flirturile dintre cei doi, la nunta lor grandioasă, la naşterea micuţei Irina, la discuţiile despre cum ea l-ar fi înşelat cu un impresar italian sau cu un avocat, şi viceversa, despre” blonda” lui Viri care se lăuda cu un sărut al "micuţului" la subratul ei transpirat au parfumat - doar Iri ştie- , apoi despre acea "orgie" cu alte două blonde prin jacuzzi, apoi cum de şi-a căpătat Iri porecla "crocodilul" şi lista poate continua...
Acum, de câteva săptămâni, asistăm la ceva ce revista ŞOC a semnalat de vreo doi ani. Că cei doi se ceartă, că aveau o relaţie de convenienţă şi că va urma divorţul. Divorţul a urmat şi lumea s-a împărţit din două tabere. Aud mereu: "Iri are dreptate!" ba "Eu ţin cu Moni!", fie la redacţie, fie acasă, fie citesc pe Facebook, fie lumea discută pe stradă... Orice invitat din orice emisiune TV este întrebat: "Şi ce părere ai despre divorţul lui Iri de Moni" şi aşa mai departe.
Eu nu pot ţine cu niciunul din ei din multe motive. Dar, personal cred că Irina este foarte isteaţă şi a luat multe de la tatăl ei, dar că deja a început să fie foooarte răsfăţată. Cred că nu este bine să îţi baţi copilul, dar trebuie să spun că eu mi-am luat bătaie la greu în copilărie, şi se mai spune că "bătaia e ruptă din răi". Din păcate, sau din fericire, pentru mine, că nu îmi dau seama, tatăl meu s-a dus în America unde şi-a refăcut viaţa, fără să îi pese dacă eu sunt sau nu cotonogită de mama, darămite să intenteze divorţ pe motiv că mama m-a atins cu cureaua, cum de altfel făcea.
Aşa că mi se pare îngrozitor de tristă propoziţia Irinei: "Tati, cumpără-mi o altă mamă!".
Tristă pentru modul în care acest copil a început să gândească, în ciudă faptului că din acea inregistare, se vede că Iri nu împărtăşeşte gândurile copilului. Atunci cine e vinovatul în toată această poveste? Nu ştim, dar mâine, când probabil pe toate posturile TV o să mai fim bombardaţi cu ştiri despre Iri şi Moni, sigur vom mai afla ceva nou deste acest "minunat" reality-show naţional...

Editorial din revista ŞOC.

Comentarii

Anonim a spus…
Ioana, pe Iri nu l-ai'rezolvat' inca

Postări populare