Barfe, noutati, proiecte!

In ultima vreme nu am mai scris pe blog. Asta din cauza faptului ca nu mai am timp de nimic, dar si pentru ca Facebook-ul mi-a acaparat cam toata atentia. Asa ca o sa o fac acum. O sa pun 3 sectiuni. Barfe - cu vedete, noutati, proiecte personale.

1. Barfe: Zavo pregateste o noua emisiune, asa ca eu cred sincer ca toata povestea cu despartirea de Pepe e frectie la piciorul de lemn.
Lazarus cica ii da drumul la TV .Se ocupa de castinguri un domn cu nume de fotbalist, Adrian Cristea care, de altfel m-a si sunat azi sa ma cheme la un casting ptr ei. Cum aveam fix azi treaba la TOP 1Tv la emisiunea lui Mitoseru, nu m-am dus.
Azi isi sarbatoreste ziua la Princess, de la 23.00 Bianca - cica vine si Bote - , desi abia pe 6 e ziua ei. Ne-a invitat aseara pe mine si pe Carmen dar cred ca nu ajungem...sau cine stie...

Ilinca si Marica se iubesc mai bestial ca in prima zi! Stirea vine din gura prietenelor Ilincai care lucreza prin televiziuni. Si cica wkd de wkd, blonda trage o fuga la nemti.



2. Noutati. Mi s-a propus sa fac un nou pictorial, de data asta in costum de gimnasta, la bara (cum in clasele a 3-a si a 4-a am fost la Cantarea Romaniei si am tras din greu la sala, ca gimnasta, am acceptat, macar din nostalgie!).
Vreau sa ma apuc cat de curand sa fac un scenariu si apoi sa filmez un scurt metraj. Facut de mine. Sa vedem ce va iesi.
OLIMPIA ZICA E GRAVIDA!!! Nu ca e prietena mea, dar e pacat ca sunt atatea stiri neinteresate la TV si cand este o stire de bine de vreo vedeta, nimeni nu cheama acea persoana publica la tv.
Romanul meu "Trandafirlul - Iubirea sau viata" este aproape gata. Poza de coperta: eu by Dan Puiu, prefata va fi facuta de Dan silviu Boerescu, lansarea la Brown Sugar. Este un roman psihologic -erotic si un pic sf despre o dragoste imposibila.
Pisi Hentz si cu mine vom colabora. De azi sunt la el in H&S studio - bld dimitrie cantemir, ne 16, bl 6, sc C, interfon 70 cele mai noi bijuterii gama CRAZY SHOP.
Am participat datorita lui Carmen Plesea la expozitia de frumusete de la Sala Palatului - imaginea expozitiei a fost Valentina Pelinel- unde am fost aranjata de Hentz si de la Antonia Ioana.Tinute: Sonia Trifan.
Tema: Femeia viitorului.
Ma veti vedea in curand intr-un reality-show alaturi de cateva prezente feminine foarte pitoresti... Tinute : SONIA TRIFAN.
Fiti pe faza!

mai multe detalii din viata mea pe www.showbiz.ro dar si in revistele STAR, CE?, SOC.

3. Proiectul muzical CRAZY este aproape gata. Pentru inceput vom lansa o piesa ff tare, eu si un baiat destul de cunoscut (a aparut pe la TV). Am spus si in urma cu 2 luni, o sa am nevoie de 4 dansatoare. Deocamdata stiu clar ca in proiect va fi si arbitra de fotbal Andreea Prodan. Fetele care stiu ca incepand de marti pot sa fie libere ca sa facem repetitii sa ma contacteze pe:

ioana_popescu_soc@yahoo.com

Comentarii

Postări populare