Iata de unde pot fi cumparate “CRAZY bijuteriile”! 




Iata de unde pot fi cumparate “CRAZY bijuteriile”! 

Stiati ca sunt fana gablontzurilor, da? Se poate vedea usor acest lucru din fotografiile mele, sau din aparitiile TV, unde imi expun cele mai interesante accesorii – cercei, inele, bratari, coliere etc.
Este mult mai simplu sa faci o afacere dintr-un hobby, asa ca iata, o sa incerc si eu ca pe langa nenumaratele job-uri pe care eu le am (ziarista, actrita, romanciera, cantareata) si au legatura cu sfera artistica sa devin si … femeie de afaceri! 
Mai nou, colectia mea de bijuterii, CRAZY SHOP, ce cuprinde materiale luate de mine din ITALIA, TUNISIA, SPANIA si GRECIA va putea fi cumparata dintr-un loc din Bucuresti! Este vorba despre un magazin situat in Salonul de coafura F2E (www.f2e.ro) de pe bulevardul Dimitrie Cantemir nr 16, bl 6 sc 3, etaj 1 (zona Tineretului, mai précis intre Tineretului si Budapesta).
Produsele sunt pentru toate gusturile si au preturi FFFF ACCESIBILE - pentru ca stiu ca este criza pentru toti, dar fetele care vor sa aiba ceva special, ceva ce nu gasesc oriunde, dar cu bani f putini, pot apela la colectia mea CRAZY SHOP. Pe scurt preturile produselor sunt intre intre 3 roni si 45 roni si acestea se vor putea achizitiona incepand de miercurea viitoare.
Multumesc pentru inlesnirea ecestei colaborari lui Florin Hentz care lucreaza in salonul F2E, stilist cu care de acum voi colabora pe termen nelimitat, si, de altfel, unul dintre stlistii cu care am colaborat in ultimii ani, alaturi de Marian Cotoi, Laurentiu si Adrian Pescariu.
Urati-mi succes si va invit personal incepand cu miercuri, 23 februarie, in salonul F2E, poate va inspira ceva.
PS. Pentru 1-8 martie, pregatesc ceva special, dar veti vedea la timpul potrivit!
VA MULTUMESC
Ioana Popescu

Comentarii

Elena Kovacs a spus…
Iti doresc succes in afacerea ta!...
Ioana Popescu a spus…
multumesc din suflet elena! te pup!

Postări populare