Cum este sa iti pui sani made by dr Cristian Nitescu



am fost foarte speriata in noaptea de dinainte de operatie. nu am dormit decat o ora. aveam o mie de temeri, de la ideea ca nu m-as putea trezi la timp, ca dr ar putea vedea pe ecografe vreun mic nodul la san ca cel pe care il avusesem la 14 ani si apoi a fost operat, ca ceva se va intampla in operatie, ca nu stiu ce... toate s-au dovedit nefondate. va recomand dr cristian nitescu ptr ca este f profi, f bland, f inteligent, glumet, amabil, delicat.
Am ajuns mai rapid decat mi-a spus el sa vin, in loc de 7.45, pe la 5.45... si ptr ca nu dormisem destul, am atzipit in sala de asteptare, doctorul m-a gasit asa si i-a zis lui Carmen apoi: "am gasit o ca pe un aurolac dormind acolo..." El m-a luat de mana si m-a trezit. A fost o chestie f intima si calda...
Aurolacul(adica eu) si-a scos apoi adidasii si haina si s-a dus sa i se ia sange, apoi a asteptat fff stresat sa fie dus in sala de operatii. A fost chemat in sala unde a descoperit o asistenta superba, roscata, cu un nasuc dulce si mic...Aurolacul a ghicit! "E facut de Nitescu?" "da", a spus zambind fata frumoasa, apoi mi-a aratat o poza... cu ea, din trecut. Hm, incomparabil!
m-am aseazat pe masa apoi Nitescu si ceilalti dr au inceput sa imi admire tatuajele...cele 4. :D
Apoi in timp ce imi spuneau ca ma inteapa ptr ca sa imi faca un "pansament ptr stomac" - vrajealaaaa - ...am adormit ka porcu' si m-am trezit peste 3 clipe - in viziunea mea - shi cu aproape un kg mai mult....
Glucoza ma facea sa nu imi fie foame, si sincer, desi ma simteam ametita, nu ma durea mai nimik! DAR , sfatul meu este sa nu va zbantzuiti ca mine ca un titirez, ci sa stati cuminti, ca sa treaca mai rapid, logic ca dupa ce luati calmante nu va doare, dar de fapt va doare dar nu stiti...,hmmm..complicat.
oricum cica eu am fost recordul ultimilor ani ptr ca a doua zi la ora 10 m-am dus acasa!

acum imi pipai sanii peste haine, si recunosc sunt frustrata ca nu pot sa ii pipai pe bune pe sub bandaje... si ca nu se vindeca ca in Bloodrayne!!!
am deja vreo 3 sedinte foto de facut, asa ca abia astept sa ma fac bine cat mai rapid .

nu imi place ca :
- trebuie sa dorm pe burta
- trebuie sa port corsetul care ma cam strange
- trebuie sa stau impachetata
- nu pot :alerga, merge rapid , face dush
- nu pot ridica nimik decat chestii usoare...
- nu pot intinde mainile

in spital mi-a placut ca:
- infirmierele sunt ffff ok si au mare grija de noi
- mancarea este ok
- este f cald
- poti face aproape ce vrei
- e liniste, nu te stresaeza nimeni

Comentarii

Anonim a spus…
superrr,ai fost mereu sexi si frumoasa..mai ales acuma.abia asteptam sa faci poze,asa sexi stilu tau...te puuup
Anonim a spus…
Tate ti-ai pus ,minte ce-ti m-ai trebuie!
Ioana Popescu a spus…
anonim 1, mulumesc frumos

anonim 2..cum sa iti spun eu tie ca sa nu te jignesc...hmm... cata vreme critici o persoana care scrie corect, se presupune ca esti mai inteligent ca respectiva persoana... dar cand bagi o greseala gravaaaa chiar daca ai scris numai cateva cuvinte inseamna sigur ca ori esti dobitoc, dar dupa IP observ ca esti dobitoaca, ori te prefaci proasta ca sa nu ma complexezi, ori esti masochista...cavstii ca eu sunt cam sloboda la gura, nu iert asa usor.
oricum ,mintea, din cate se vede iti lipseste tie nu mie, cat si minima decenta cat sa cauti in dictionar sau pe google pana sa postezi "m-ai" in loc de "mai"... hai sa vad ce mai spui... probabil ceva legat de rudele mele si de iubire...
Anonim a spus…
Buna. Ai idee daca i se da bine si ridicarea de sani..fara proteze.??? Multumesc.

Postări populare