Adevarul despre "logodna" mea cu arbitrul din ISRAEL!!!



Am citit aici despre o "logodna" cu Ucenic, un arbitru roman stabilit in tara Sfanta.
Pe Dan nu l-am vazut in viata mea, suntem prieteni pe Facebook de vreo doua luni si comunicam doar pe chat. Nu am vorbit vreodata la telefon si nu ne-am trimis sms-uri, deoarece nu avem numerele de telefon. Nici eu al lui si nici el al meu. Ce s-a intamplat duminica a fost doar o chestie de amuzament, ca sa atragem atentia si sa vedem cum reactioneaza prietenii nostrii de pe Facebook si recunosc ca reactiile au fost extreme – dovada, articolele aparute si intersesul brusc al tv si ziarelor in ceea ce ne priveste. Dar pare un baiat absolut ok, am citit ce arbitru bun este, ma inteleg cu el f bine, dar deocamdata pe FB, dar atat. Avand in vedere ca invitatia lui de a vizita Tara Sfanta ramane in picioare, cine stie ce va mai urma…Trebuie sa va mai spun ceva:
In ultima vreme, tot mai multi oameni sunt conectati mai mult la facebook decat la realitate… Pacat!

Comentarii

Postări populare