Scrisoare deschisa catre Razvan Lucescu


Draga Razvan, imi permit sa iti spun pe numele mic pentru ca acum vreo 6 ani ne impreteniseram la un eveniment monden, mai precis o prezentare de moda unde am avut grija de baietelul tau...
Banuiesti ca stii care este demersul meu... A te face sa il bagi pe Adrian Mutu din nou in echipa nationala. Sigur, lumea care nu ma stie sau care nu stie ce inseamna Mutu ptr echipa nationala poate sa rada. Sa rada. sa rada cu ce vrea. Rasul nu este interzis. Dimpotriva, face bine la sanatate...

mai stiu ca de multe ori m-am certat si eu aiurea cu unii oameni in urma unor intrigi a celor care vroiau sa bage zazanie si de fapt ne vroiau raul, si mie si respectivei persoane.Asa cred ca sta situatia si in cazul tau si al lui Adrian. Cine pierde de pe urma acestui conflict? Tu, caci vei pierde posibil unele meciuri daca te incapatinezi sa nu mai joace Mutu; Adrian, care va pierde ultimii ani din fotbal fara sa dovedeasca ca poate si mai mult decat a facut, Nationala si evident .........Romania. sa fim seriosi, dar fiecare roman este fericit cand echipa noastra castiga, si in sport nu mai conteaza orgoliile. Iar cand este vorba de Romania, cred ca nici nu se mai poate pune problema vreunui orgoliu. nu?
Desi te stiu si odata am vorbit, nu ai nicio obligatie sa ma asculti. Dar, daca poate eu am dreptate? Si nu pentru ca eu cred ca Mutu e bun si ca ne poate salva astfel ca strainii care jpoaca uneori ca dracu si au jucatori extrem de slabi, dar f bine platiti, sa rada cu cu.,u de noi!Ci pentru ca eu cred ca nu exista niciun motiv serios pentru care voi v-ati certat, totul fiind poate doar o suparare de a sefului si o aroganta a subalternului ...
Mai stiu ca si lui Adrian ii era greu sa vina la nationala. Ok, nu e o victima, un amarat, dar din anumite motive, nu ii este prea confortabil sa riste pentru un meci mic sa se accidenteze - si nu mai e ff tanar - astfel ca sa isi riste banii si ultimii ani in sport,sau sa fie injurat de suporteri si vanat de toata lumea...

Asadar, nu stiu ce va insemna ptr tine ce scriu eu aici, dar din tot sufletul meu draga antrenorule, mai gandeste te...Si oricum, nr 10, la starea fotbalului mioritic, numai Mutu il poate purta.

Ioana Popescu

Comentarii

Anonim a spus…
SPER ca Razvan sa citeasca articolul tau !!!!! cand am pus banerele in austria la klagenfurt cu ,,RENUNTA,LASA-L PE TATA,, presa a comentat putin si pe urma a uitat ce am scris noi acolo...pe urma am pus un baner cu HAI ROMANIA...INCOTRO.SPRE CM din 2200..la fel..a comentat dar a uitat,acum dupa cum vedeti chiar nu se mai poate...la paris nu am reusit sa afisam banerul ce era pregatit ptr razvan ptr ca nu era un traducator acolo decat roman ,iar banerul a fost in latina....dar cu permisiunea ioanei o sa-l afisam aici....ERRARE HUMANUM EST SED PERSEVERARE DIABOLICUM !!!!! RAZVANE VREI SA TRADUCEM????? Damien Nurnberg in numele suporterilor romani de afara

Postări populare