Scrisoare deschisă către Marina Dina



Nu ştiu cum de am ajuns eu să mă cert cu fata asta, mai ales că, jur, chiar este simpatică. Practic, de fapt lumea zice că ne certăm, dar noi de fiecare data când ne-am văzut, ori abia ne-am salutat, ori nu m-a băgat în seamă... Spune tuturor că eu o persecut... O persecut când caut cele mai frumoase poze cu ea şi o pun pe copertă?! Da, nasol, aş vrea să fiu şi eu persecutata aşa de "urât", şi sunt convinsă, multe dintre vedetele de pe la noi ar vrea să beneficieze de "răutatea" asta. Marina, ai idee câte vedete m-au rugat de-a lungul anilor să scriu ceva, orice despre ele, chiar de rău, doar să apăra şi ele pe copertă?! Nu m-a interesat! Ok, am înţeles, tu eşti genul de fata care nu vrea publicitate...

Din cauza aşa zisului război, am observat că şi Mihai Morar e supărat pe mine, el care acum vreo ...nici nu mai ştiu câţi ani, vreo 5, îmi dădea sms-uri super simpatice când eram la festivalul Mamaia, şi ne ajutăm reciproc cu numere de telefon. Am uitat, pe atunci nu erai tu că să ne bagi strâmbe...

Acum, sincer, recunosc, mi se pare logic să te apere. Şi colegii mei dacă ar vedea că cineva de la o televiziune se ia de mine, ar fi reticenţi cu acea persoană. Problemă este însă altă! Eu pe Mihai Morar nu l-am văzut NICIODATĂ cu o altă femeie decât soţia lui, sau pe alţi prezentatori de la Antena 2, în schimb pe tine te-am văzut nu numai eu, cu ochii mei, de nenumărate ori în compania unor fotbalişti, ba chiar unii dintre ei mi-au zis că au fost cu tine. Ok, o să uit şi asta, o fi o întâmplare, în plus de asta, eu pe "subiectul fotbalişti" chiar îţi ţin partea, ştiu şi eu cum este să fii minţită de ei, şi cu cât eşti mai drăguţă cu ei, cu atât o să te înşele mai mult...

Încerc să îţi propun un pact, public.

Vino o săptămâna să fii redactor şef în locul meu, aici, iar eu să îţi ţin locul lângă Morar. Sunt convinsă că niciuna din noi nu va face bine munca celeilalte, dar măcar ne vom da seama amândouă cum e să fii în pielea "duşmanului".

Repet, Marina chiar îmi este simpatică! Altfel nu îi scriam această scrisoare. În plus avem cam multe în comun... Şi poate, şi cam ... mulţi.
(din nr viit al revistei SOC)

Comentarii

drstoica a spus…
Pai... ori sunteti razboinice, ori nu mai sunteti! :)

Postări populare