"Ioana 2", Botez si greselile duhului din lampa...



nu o sa incep sa il promovez pe ... cristi botez. hello, people, botez, nu botezatu!... sau nu stiti cine e botez? mda, evident, nu se(mai) stie... ok, atunci sa facem ceva sa se stie! ok, o sa o fac si pe asta! ca doar am promovat atatia idioti si idioate, de ce sa nu il promovez si pe el, el macar are condei, chiar daca este suficient si moralist ca majoritatea barbatilor suficienti si moralisti din zilele noastre si care mai au DOAR o aruncatura de bat pana la andropauza... na' de aici, botez, uite, te promovez: SAITU LU BOTEZ!
BUNNNNN...
asaa...

asadar. sa revenim!
- domnu' botez cica e ziarist?
-da!!!(raspunde IN COR marea majoritate a ziaristilor un pic mai batriori)
- bun asa! si cica s-a pozat cu cascheta -vorba lu jiji -pe cap, in irak, si cica a scris despre ucigasul unei vedete de pe la noi... el e, nu?
-daaa! raspunde in cor, extaziata, majoritatea de care am spus mai sus la care s-au mai adaugat cateva doamne cu burtica si celulita martore la evenimente.

- ok... raspund eu, deja, pot sa spun, sufocata de atata prestanta...!!!

dar sa imi revin, imi spun eu, calma. Vai ioana, nenea asta cu mutra de arici pogonici a scris dragutz de mine anu ' trecut, cu toate ca un pic cam malitzioso-misogino-superior-mishtocar (dar l-am iertat, ca asa sunt eu...), despre scandalul (fost!!)dintre mine si eve.
deci sigur el e asta? ma intreb, eu pe mine insami, ca sa fiu sigura, sa nu injur omu' degeaba.
- EL E! imi raspunde cea care scrie acest text, si care se numeste "Ioana 2", adica un fel de "Ioana demon", "Ioana rea", "ioana dreacu'"...adica, cum ma "alinta" bunica cand eram mica si aruncam acele de la masina de cusut si de la pick-up in WC, si cand bagam gainile la odobesti cu capul in apa vreo 10 minute, cand faceam striptis in fatza fratelui bunicii, il lingeam pe fatza sau cand alergam goala prin vie...

ok...
pai atunci, Ioana 2, adica "moi", spune despre domnu' Botez(atu)(mix) : "daca are atatea cv-uri la activ ar trebui sa stie ca:
1. sunt redactor sef la revistele soc si zau, mai nou nou si la o alta revista...despre care va auzi in curand
2. NU sunt sefa la Star, doar scriu un serial/foileton/jurnal despre viata mea, acolo

3. colaborez insa la Hustler - si dupa cate vad, draga dle Botez, cred ca ti-ar trebui vreo 3 colectii Hustler- alea hard-, ca sa scapi de gargaunii comunisti din cap care vad ca te fac sa judeci ca un bosorog de 90 de ani
4. trupa in care m-am lansat se numeste ECSTASY nu estasy - cum scrie el acolo sus pe site-ul lui -si, de altfel, draga Cristi, daca ai bunavointa sa cauti un pic pe GOOGLE, nici nu exista cuvantul "estasy", sau daca exista, nu are legatura cu mine

uf!gata ma opresc. ce urasc eu mai mult este sa fiu criticata si cum stiu ca "ce tie nu ti place altuia nu i face", spun STOP... dar totusi...

...imi aduc aminte razand de sedintele de la "ziarul" si de la x magazin cand dan marinescu si cristina povesteau cum veneai f sexos la "bureau" si cum o anumita persoana te atingea, subtil, pe bicepsi, si tu te excitai, cica, in plin sumar... sau de un cunoscut ziarist care povestea in grecia acum vreo 3 ani cum o alta ziarista venea la tine cu taxi ul ca sa o "executi"?vrei detalii? le vrei in direct?
sau de faptul ca acum vreo alti 2-3-4 ani agatai cam prea multe fete pe hi5 printre care intampator si pe mine? numai ca eu ma uitam numai la fotb... nu si la tine...
nu stiu ce sa spun de astea...poate spui tu..."
Ioana2 te pupa...dar nu spune, ca altadata, "miau"

pentru ca ai suparat-o...:D

semnat

"ioana 2 "

Comentarii

Anonim a spus…
daca astfel arata ziaristii din zilele noastre, vai si-amar de capul nostru! ne miram ca tinerii nu mai vor sa faca scoala? pai de ce sa faca? poti ajunge sef pe la vreun ziar uite asa , ca domnisoara.
unii confunda originalitatea cu vulgaritatea. si lady gaga se crede un fel de madonna, dar nu este decat o vulgara.

Postări populare