Despre filme....de ce le iubesc eu pe ele si ele pe mine...

am mai fost pana acum cooptata in alte cateva productii, in plus de asta mama mea a fost secretara de platou si asistenta de regie, asa ca eu de pe la 4 ani mergeam pe platourile de filmare de la Buftea sau din alte parti.
tin minte prima mea intalnire cu sergiu nicolaescu... se filma intr-o padure si eram foarte mica. tin minte vegetatia multa, cai, actori imbracati in haine militare, mama care era foarte frumoasa, inalta, cu parul negru, imbracata in jeansi, purta mereu o clacheta dupa ea pe care scria cu creta secventele...si eu mica, aveam vreo 4-5 ani si eram extrem de indragostita de...sergiu nicolaescu...

pe pintilie l/am cunoscut chiar dupa revolutie, cand se filma Balanta. atunci i-am cunoscut si pe actorii din filmele lui, razvan vasilescu, florin calinescu, maia morgenstern...
hai ca acum trebuie sa incepem iar filmarile...va pup din mers.......si mai vorbim in vreo cateva ore...
ACTIUNE....MOTOR!!!!!

Comentarii

Postări populare