Chestii, trestii (cugetari popesciene) ...:)



Cele mai multe smecherii nu le inveti de la prietene sau famile, ci de la rivalele in dragoste… Asa ajungi, studiindu/ti rivala, mai desteapta, mai frumoasa mai puternica… decat ea.

Cel mai bine inveti o limba straina daca ai o relatie cu un strain. Eu stiu 5 limbi straine…

Niciodata sa nu te grabesti sa faci nimic. Fa totul cu liniste si cum si cand ai chef. Pentru ca lumea incepe si se sfarseste cu tine. Nu cu ceilalti ptr care te grabesti…

Mamei mele nu i/au placut niciodata prietenii sau iubitii mei. Intotdeauna le gasea cate un cusur. Sunt curioasa ce ar zice daca m/ar vedea cu brad pitt sau cu baiatul printului Charles… cred ca ar spune: “ce e si cu golanii astia?” Acum stau sa ma intreb cum ar arata baiatul pe care mama mea il viseaza langa mine...

Multa vreme nu am inteles atitudinea baietilor italieni…de ce toti vorb la fel cu fetele, sunt asa de draguti si cuceritori, fac 10000 de complimente, si dupa 2 minute le invita pe fete “a casa mia in Italia, dove e bello” si le cer sa fie iubitul lor! Intr/un final, am inteles... Asa sunt ei ca natie, si de aia au atatia stra stra stra nepoti in toata lumea. De milenii, fetele de peste tot i/au crezut, ca sa nu zic ca ei le/au prostit. “amore, che fai di bello?” “mi manchi tantissimo, un bacione”, “buona note amore mia, mia tesoro”, sunt cuvinte spuse non stop de baieti pe care nu i/am vazut decat pe facebook, dar care vorbesc cu mine - si cu altele- de parca ar fi iubitii mei, nu conteaza ca le raspund sau nu la aberatii. Ma distreaza chestia asta… dar adevarul este ca de la vorba la fapta e cale lunga, si inca ceva, nu imi spun doar mie chestiile astea, ci la vreo 200 de alte fete…
Fiecare natie are ciudatii ei, si daca la noi predomina porcii, la italieni predomina Pinochio ..adica mincinosii… nu e nimik… hai sa facem misto de ei! o viata avem…. E la vita e molto bella! 

Comentarii

Postări populare