PREMIERA. "Fetele lui Jimmy" - azi, capitolul 1.


ATENTIE: Pentru ca deja cel mai nou roman al meu (pe care este posibil sa il numesc : "Sora mea din secolul trecut") pe care inca nu l-am terminat se apropie de punctul culminant, as vrea sa aman publicarea capitolelor lui mai tarziu pentru a crea un pic de suspans pana la aparitia lui pe piata, dar pentru ca foarte multe persoane vor sa imi citeasca primul meu roman, "Fetele lui Jimmy"(publicat in 2006), dar nu sunt din tara sau nu pot ajunge cumva la libariile care il mai vand inca, o sa fac un cadou pentru voi toti, si o sa public, la cateva zile, cate un capitol, sau cate o parte din el, aici pe blogul meu.

LECTURA PLACUTA!


PREFATA:

"Presa, televiziunea, show-biz: toate trăiesc din locurile comune ale cotidianului violent, se nutresc din strălucirea sa contrafăcută, câte personaje le animă - atâtea stereotipuri! Oamenilor vii le-au luat locul păpuşi gonflabile, iar fiecare cuvânt spus/scris de către aceste păpuşi ascunde o minciună. Uneori, o asemenea minciună ucide. Dar cine e cel care poate să îşi aroge, cu adevărat rolul justiţiarului? În realitate, noi - spectatorii mai mult sau mai puţin avizaţi ai acestui spectacol înşelător - suntem la fel de vinovaţi... (Dan Silviu Boerescu- Playboy)


1. Partea întâi –Actriţa şi vinul roşu


Capitolul 1.


O noapte de vară
În liniştea nopţii au răsunat două sau trei împuşcături. Apoi s-a declanşat o alarmă. Câţiva câini au început să latre. Gloanţele trecuseră la câţiva centimetri de faţa Ilinei. Nebunul - posesorul maşinii Porsche - învârti arma în spre cer şi apoi înspre ochii şatenei din faţa lui ca şi cum s-ar fi jucat cu o morişcă de jucărie. Fata îi zâmbi şi îi spuse încet, aproape fără să îşi dea seama:
-Hai, trage.
Băiatul trase din nou şi glonţul trecu chiar pe lângă tâmpla fetei, lăsându-i o dungă roşie din care începu să picure sânge.

Ilina închise ochii ghiftuindu-se cu palpitaţia disperării, cu senzaţia că era atâ de aproape de moarte şi că moartea nu o speria. Apoi îşi pierdu cunoştinţa.


Note de subsol:

Ilina : De ce mi s-a pus mie pata pe Jimmy?
Pentru că ştiam că eu nu sunt pentru el sau el nu este pentru mine? şi am vrut să schimb destinul?
O chestie sexuală?
Că seamănă cu primul meu iubit, din liceu?
Pentru că sunt încă slabă şi nu pot trece peste anumite pierderi, iubiri, defecte ale mele?
Nu poţi face rău şi să rămâi nepedepsit.
Binele aduce bine şi răul, rău.
Adevărul tot se află.
Greşelile se pedepsesc.
Niciodată, când iubeşti prea mult, nu vei primi dragostea toată înapoi.
trebuie să eliberezi iubirea…Pentru că dragostea adevărată se întoarce întotdeauna înapoi.
« Pe de altă parte bărbatul e un bou şi femeia e o belea », mi-a spus într-o seară un taximetrist…
De ce bărbaţii nu trebuie să ştie că îi înşelăm?
Pentru că ne vor părăsi.
Orgoliul lor nu suportă.
Discuţiile dintre mine şi Jimmy, înainte de prima noastră despărţire, deveniseră false, monotone, sterile, deşi ne-o trăgeam bine.
De ce?!...
Gelozie, minciuni ascunse, resentimente, ură?
Ne despărţim şi eu umblu prin cluburi.
Ne împăcăm, dar are o prietenă, cel puţin aşa îmi spune.
Iubirea cu el devine mai incitantă, mai sălbatică, mai exotică.
Sentimentele, senzaţiile, gelozia, frustrarea, amorul se amestecă.
Combinaţia asta este ucigătoare pentru o amantă nesigură.
Ce trebuia, oare, să fac?!...
Să înghit, să nu mai fiu nebună şi să nu înşel?!
Trebuie să mă schimb. Să devin mai bună, mai frumoasă, mai deşteaptă.
Sau să fiu mai perfidă, mai viperă, mai târfă, mai mincinoasă?
Dar Dumnezeu judecă şi totul se plăteşte.


Pentru cine insa vrea sa comande prin posta cartea, o poate face aici:

Comentarii

Postări populare