O banala sinucidere, o crima sau interventia soacrei asupra psihicului unei femei slabe?


Nu stim inca ce s-a intamplat in cazul Madalinei Manole…
Stiu insa o invatatura populara: Nu este bine sa stai cu soacra in casa!

Acum un an am parasit un barbat pentru ca era dus de nas de maica-sa. Am curajul sa spun asta acum, mai ales prin prisma celor intamplate Madalinei...
Fostul meu iubit facea tot ce voia ea chiar daca el nu isi dadea seama. Mai mult decat atat, intr-o zi, ea m-a apucat brusc de mana in timp ce el nu se uita la noi, in timp ce eram intr-un magazin ca sa cumparam ceva pentru casa lor, si si mi-a zis ca nu conteaza daca eu si baiatul ei ne casatorim sau nu, practic nu era deloc importanta casatoria in viziunea ei, dar cum stia ca si el vroia un copil f mult a speculat acest lucru si mi-a zis ca sa fac un copil cu el, si "ca vom sta tot acolo, cu ei si ea va avea ea grija de mcutz", adica parintii lui…
...
Posibil ca nici ea(Madalina) sa nu sa se fi sinucis... Vroia un alt copil, avea concerte, albumul ei urma sa fie lansat… Avea casa ei, facuta din banii ei…! De ce sa te sinucizi???!!!

Dar Dumnezeu vede tot, si totul se plateste…

EDITORIAL DIN REVISTA "ZAU" DE SAPTAMANA VIITOARE

Comentarii

Postări populare