NEBUNIE


sunt un om deschis. mi-am lasat e-mailul public pe anumite adrese. nu ca sa fiu agatata cum fac anumite fufe, ci din placerea de a comunica. si sper sa nu regret gestul meu! oricum ar fi, ma pomenesc cateodata, cu anumite personaje care imi baga adresa de mess si apoi, senini ca niste oua abia date afara din curu' gainii, manjite inca cu gainatz ma intreaba:
- buna . cin esti?

cine p...ii mei sa fiu cand TU mi-ai dat add! Poate mai degeaba ar fi cazul ca eu sa te intreb, RETARDULE, cine p...a mea esti si de ce vrei sa vorbim, nu tu sa ma intrebi pe mine!

mai este si cazul celor care ma streseaza aiurea pe mess, tam nisma la 11-12 noaptea , cu chestii de astea...eu evident nu am nervii sa le fc jocul si le tai direct:

Ci..by. ™: buna seara
Ci..by ™: iti dau eu o tigare ?
Ci..by ™: hei ..
Ci..by ™: nu vrei sa vb cu mine nu ?

(LOGIC OMULE CA DACA VEZI CA NU RASPUND SI E SI TRECUT DE 11 NOAPTEA NU AM CHEF SA DISCUT!!!)

ioana_ecstasy popescu: nu, sunt la DNA
ioana_ecstasy popescu: nu pot vorbi
ioana_ecstasy popescu: ciao
Ci..y ™: ok
C..by ™:

offf.

Comentarii

Postări populare