Mare........


Imi este ingrozitor de dor de mare. de o plaja goala, o mare calda, un soare sus...vreau sa aud Australia in scoica, sa o aud de acolo pe scumpa mea verisoara irina, fosta iubita a lui jimmy, vreau sa scutur scoica si sa o duc mai "aproape" in SUA unde sa ii aud pe tata, pe michelle, pe razvan si pe ileana-cei doi frati ai mei-, apoi sa o bag in apa si sa mai ascult odata. sa il aud pe baiatul foarte drag din sufletul meu de ceva timp, pe Ales, de acolo din italia. sa stea el la plaja, eu la plaja si scoicile sa ne faca legatura.
as vrea sa bag scoica in nisip si sa ma prefac ca ajung in taramul cel de Nicaieri al lui Peter Pan si Wendy si sa fiu iar mica, de 6 ani,cand aveam parul des si negru si tuns "a la garcon", si cand aveam genunchii varza de cat cadeam pe ei, si sa fug intr-o zi pe fereastra deschisa cu un pusti dintr o tara indepartata ...o tara cu liane pe post de lifturi si cu zane cu praf de diamant pe aripi.
as vrea sa zbor apoi deasupra marii, un pescarus alb ca neaua sa ma prinda pe aripi si sa ma duca pana la epava de la Costinesti, un loc unde am vrut eu mereu sa ajung, dar mi-a fost frika.
sa imi adun acolo persoanele dragi si prietenii - si nu sunt putini- si sa stam acolo, cum faceam in Costinesti la 18 ani, dar intr -o vila, nu la epava, razand, facand gratare din guvid- cel mai oribil peste!- si band bere sau ce vreti voi........
apoi vreau sa stau la plaja ..o luna.................

Comentarii

Postări populare