prietenii... cu p mic


M-am mirat mereu de ce Adrian Mutu are majoritatea prietenilor rau intentionati...Baieti care il faca sa comita prostii precum mesajele date in numele lui Rocsanei Marcu, anturajul dubios de la Chelsea, barfele spuse de Alex tuturor pipitzelor ca sa le cucereasca, intalnirea cu cele doua pipitze si cu cristea intr-un local de lux, si asa mai departe...

Zilele trecute am primit un mesaj de la stiu eu cine, persoana importanta, mesaj pe care de altfel o sa il pastrez daca vrea sa il vada numai cineva la fel de important, in care aflu cum isi bate joc Cristea "printul" impreuna cu ghiciti cine... de Adrian Mutu... AAA, am uitat sa va zic ca Mutu il considera pe Cristea un foarte bun prieten!
Dar cand ma gandesc ca acum vreo 5-6 ani cateva din cele mai bune prietene ale mele ma barfeau pe la spate, imi dau seama ca asa suntem noi oamenii facuti sa fim cei mai prosti in ceea ce priveste prietenii. Sau poate e adevarata zicala: tine-ti prietenii aproape, dusmanii si mai aproape...

"ce caterinca face cu cristea de adi m,lui adi ii spun prietenii apropiati ,,leul",iar cristea ii spune leul romanesc in cadere muscat de ciobanescu moldovenesc . lui adi m. ii datoreaza totul:masina ,bani tot ce are,asta chiar a fost indragostit de printesa p....
"

No comment...

Comentarii

Postări populare