O petrecere de la care nu o sa scriu (deocamdata) nimic...


Aseara (mai degraba azi noapte) dupa emisiunea de la Capatos am luat un taxi (soferul taxiului s-a dovedit a fi un fost VIP, un fost component al trupei Bombastic, de altfel avea si pe mana tatuat inca numele trupei) un tip f ok cu care am barfit cate ceva despre vdete...
ajung home, pap ceva cand ma suna un prieten ca sa ma invite la ziua cuiva...ok, tot nu aveam ce face la ora 1.30 noaptea(logic, nu!?:))) asa ca am chemat un taxi - surprinzator era acelasi taximetrist-, ne-am amuzat pe chestia asta, si am ajuns la TRibute.
De aici, puteti sa va inchipuiti secventa din Eyes shut movie cu Tom Cruise cand se duce el la o reuniune secreta a masonilor. ei bine, mi-am dat seama de la inceput ca e ceva cu vedete, si evident ca spiritul meu de jurnalist sarea cat colo de placere. problema este ca a venit la mine sarbatoritul, care m-a rugat sa nu nu fac poze... asa ca mie nu imi mai ramanea deca sa ma distrez, sa ma uit cu coada ochilor la Chivu (opps, mi-a scapat! :)))si sa vorbesc cu vechii mei prieteni din sport de ale noastre.
Tin insa sa spun totusi ca Jean a fost de exceptie, Jimmy a albit, Adela arata f bine iar Marius canta DEMENTIAL!

Comentarii

Postări populare