Cireasa



Cireasa si invataturile prietenilor mei

imi place sa maninc numai cireasa de pe tort.
imi place sa culeg ce e mai bun si nu ma deranjeaza cand las mizerie in farfurie. Imi place sa am ce imi doresc si am! am ajuns un om destul de aproape de cum ma imaginam in visurile mele din copilarie de la 4-5 -6 ani. asta si datorita multelor persoane pe care le-am cunoscut, nu numai prieteni buni, poate simple cunostinte.

de la toate persoanele care mi-au placut si m-au intrigat, am invatat cate ceva. de la turcescu am invatat ca peste tot unde un ziarist se duce poate gasi un subiect, de la mihaela radulescu am invatat sa este bine sa fi populara, de la cristi brancu am invatat (dar nu am respectat mereu) ca este bine sa smulgi tot ce poti de la cineva o data, cand vorbesti cu el, pentru ca a doua oara poate sa nu iti mai raspunde,
de la clara rotescu am invatat ca sa nu plec niciodata de acasa (cu riscul sa intarzii) pina nu ma simt perfect, de la cornelia ionescu am invatat ca o stire nu trebuie chinuita ca sa iasa stire ci trebuie pur si simplu sa povestesti, tot de la ea am invatat cum sa imbin dulceata cu autoritatea pentru a deveni un bun sef, de la aurelia am invatat ca sa nu ma dau niciodata mare,
de la alina am invatat sa fiu sexi, sa ma pun in valoare, sa zambesc mult si sa nu stau inchisa in mine, sa ghicesc in gesturile oamenilor adevaratele intentii si sa provoc persoanele sa spune ce simt, sa lupt pentru ce am, sa refuz daca nu imi place ceva sau cineva,
de la mama am invatat sa fiu ordonata (dar nu o aplic decat pe anumite segmente, cum ar fi ideile mele, nu si curatenia camerei de exemplu) si extrem de curata (ma spal de 100 de ori pe zi pe miini), de la monica stan(b1tv) am invatat ca un zambet misterios , pentru 90% din cei care te privesc pe sticla inseaman un zambet fals si mincinos asadar de preferabil sa nu ai mistere si nici zambete aiurea.
de la Marius am invata sa sa nu iau totul de-a gata, sa verific, citesc un contract inainte de a-l semna, sa nu mint aiurea.
de la Daniela am invatat ca detaliile fac diferenta si ca decat sa iti cumperi 100 de lucruri ieftine mai bine iti cumperi unul dar bun.
De la Alessandro am invatat ca nu trebuie sa pui la suiflet ce zice lumea.
de la tata am invatat ca nu e niciodata prea tarziu sa speri, sa iti doresti, si cu cat iti doresti mai multe cum atat e mai bine, inseamna ca meriti mai multe.


de la tine, tu care ma citesti am invatat ca daca sunt prea sincera, nu e bine.:)))
Drept pentru care trebuie sa spun ca tot ce ati citit aici a fost numai un simplu pamflet...

Comentarii

Postări populare