Capitolul 11 din roman (Fragment tradus)


Capitolul 11 din roman

Renasterea

Daca m-as naste din nou as alege un alt drum, dar nu paralel. as spune "te iubesc" barbatilor carora nu le-am spus niciodata acest lucru si nu le-as arata ce simt celor pe care i-am rasfatat prea mult... as crede in anumiti prieteni dar nu as mai vorbi niciodata cu altii. dar de iubit, as iubi la fel...
cand eram mica, un doctor mi-a spus sa iau niste pastile pentru cap. colega mea de banca mi-a spus sa nu iau pastilele alea, pentru ca datorita lor as deveni o fata normala, dar ca nu o sa mai fiu speciala...
daca as trai din nou nu as lua nici atunci pastilele alea. sunt asa cum sunt, si asa va fi in viata asta...
...

Se nascerà di nuovo avrei scelto un'altra strada, ma non paralleli. Io dico "Ti amo" gli uomini che non hanno mai detto questo e non mi sentivo questi spettacoli che ho viziato troppo ... Penso ad alcuni amici ma non ho mai parlare con gli altri. ma l'amore, io amo il modo in cui ...
quando ero più giovane, un medico mi ha detto di avere qualche pillola per la testa. Il mio collega mi ha detto che la banca non prendere le pillole per questo, perché sarebbe diventata una ragazza normale, ma non va essere speciale ...
se vivo ancora una volta non vorrei prendere quando tali pillole. sono come sono, e così sarà in questa vita ...

Comentarii

Postări populare