Tanti Sofia

am visat azi noapte ca mi-am bagat telefonul in apa. Era asa de plin de apa backberry-ul incat l-am stors...

acum 3 nopti am vist Odobestiul. Era un Odobesti asa cum il tineam eu minte pe la 2-3 ani, de cand am primele amintiri despre acel loc. Dar totul era mult mai verde, totul era reparat, cu lemn mult, era ca dupa o ploaie de vara, curat si luminos. In loc de gardul de beton era un gard de lemn mare, si deasupra inca un etaj tot din lemn, ca un fel de pavilion. Tanti Sofia a iesit sa ma intampine, m-a luat in brate, era surprinzator de vioaie, si mi-a spus ca stie prin cate am suferit si ca va fi bine. Eram foarte fericita a am revazut-o, ca am tinut-o in brate. Ma ganeam de e am pierdut asa de mult timp si nu m-am mai dus sa o vad??? Am inceput sa ii povestesc de Aless, vroiam sa il aduc acolo sa ii arat podul unde eu mi-am petrecut mult timp, sa ii arat via, gradina.
Cand sa urc in pod, ceva m-a oprit. Era greu de urcat, si am renuntat.
M-am trezit cu o stare de liniste, eram fericita si impacata.
Apoi mi-am dat seama ca nu o sa o mai vad niciodata pe Tanto Sofia pentru ca a murit cand aveam eu vreo 14-15 ani...
Starea de liniste a ramas. Sper sa fie bine acolo in rai unde esti tu tanti

Comentarii

Postări populare