Raspunsuri pentru Tudor Chirila

Desi Tudor nu este 100% original, pentru ca Raduleasca si Dani au facut acest lucru prinde luna decembrie, Chirila imi place ca este deschis, si imi plac si intrebarile lui puse cititorilor blogului sau, pritre care recunosc ca ma numar, ba mai mult, il citesc in ultima vreme mai mult decat pe cel al lui Dani Otil...
si acum iata ce vrea sa stie Chirila de la mineeee

Care este visul tau cel mai important? (Incearca sa-l definesti cat mai concret in cateva propozitii)
Sa ajung la fel de faimoasa ca Marylin Monroe, sa am o voce la fel de buna ca a Mariei Callas si sa pot sa fac un copil cu cineva pe care sa il iubesc si sa ma bucur cat pot de mut timp de acel copil.

Ce crezi ca ti-a lipsit cel mai mult in copilarie?
tata, o familie mare; fratii mei.

Care este cea mai mare greseala pe care ai facut-o intre 16 si 20 de ani? De ce este o greseala? De ce este cea mai mare?
sa nu dau la actorie, sa nu "o fac" mai repede...

Ce te linisteste? Ce te nelinisteste?
-ma relaxeaza cuvintele frumoase de la pers dragi mie, saruturile, marea, soarele.
-ma nelinisteste faptul ca nimik nu e vesnic... mai ales eu...

Care e cea mai mare frica a ta? De ce?
imi este frica ca voi muri fara sa fiu iubita cu adevarat de cineva pe care sa il iubesc cu adevarat...

Care e cea mai mare frica in raport cu o femeie/barbat?

sa descopar ca tot ce mi-a spus a fost minciuna.

Cum i-ai facut pe altii fericiti?
am ascultat, am dat cele mai bune sfaturi, am ajutat, am inchis ochii la nebunia unora, am intors si celalalt obraz.

Cand ai fost fericit? Ai spus vreodata asta? In ce context?
cel mai recent, acum vreo 3 seri :)cu adevaratii prieteni, cu o persoana extrem de draga langa mine.
dar sunt si am fost fericita si in vacanta de paste, si in italia, si la mare, si la braila, si cand merg pe motor. sunt fericita in majoritatea timpului...cred.

Ce te-a ranit cel mai mult pana acum la: prieteni, colegi, familie? De ce?

nu ma mai raneste nimik la nimeni. numai Dumnezeu este perfect si Fiul lui. oamenii asa sunt ei, imperfecti. nu le poti cere sa nu te raneasca. de ranit, m-au mai ranit, dar acum sunt imuna, nu ma mai raneste nimic.

Comentarii

Postări populare