Vis...Avatar si ursi

nu iti dai imediat seama ce inseamna un vis. sau rareori. deobicei cand visez ceva ce mi-a ramas in minte, abia dupa cateva luni, sau mai mult, realizez ce semnfica acel vis. Ca visul cu acel caine negru, de exemplu, de acum un an. Sau sarutul Patrulesei, de acum un an si ceva, cand eu nici macar nu vorbeam cu ea, dar asta a insemnat prietenia stransa acre ne leaga acum.

De data asta, azi noapte am visat ceva si mai ciudat.Am visat ca eram intr-un fel de tabara, cu amici, dar si colegi. Un fel de team building. Problema era ca se pleca cu un fel de carpete zburatoare. se zbura oarecum ca in Avatar. La icneput nu mi-a fost frica, dar am ramas singura pe carpeta, si am realizat ca sunt intr-un loc f sus pe cer, ca sunt la mii de kilometri de sol, ca in fatza si jos e numai albastrul cerului si ca se face seara. m-am lipit de covorul zburator si am incercat sa ma stapanesc. am ajuns intr-un hotel plutitor pe cer, era mare aglomeratie intr-o singura camera, ca si cum ar fi fost pregatirile pentru o parada de moda. Ma am certam cu cineva pe acolo. Apoi eu am plecat, am plecat prima de acolo si mi-am uitat lucrurile pe birou. Mi le-a adus peste putin o prietena. De data asta am ajuns intr-un hotel. eram de data asta cu mama si bunica. tocmai desfaceam niste prajiturele care pareau foarte bune si moi, pe care vroiam sa le mancam cand mama a inceput sa tipe si de pe balcon am vazut ca vin spre noi un urs mare si 3 pui de urs, incercau sa vina, de aia ne-am dus sa inchide geamul.
nu am vazut niciodata un pui de urs, dar era atat de real. am incercat sa il iau in brate dar avea ghearele foarte mari si era neimblanzit. Asa ca mama a inceput sa arunce cu prajiturile in ei, ca sa ii calmeze.
m-am trezit, imi parea oarecum rau ca se terminase visul ca as fi vrut sa stiu ce s-a mai intamplat, dar eram si usurata ca scapasem de ursi.
apoi am adormit inapoi pana la 9.30

Comentarii

Postări populare