Terminus Paradis, al 3-lea film in care am jucat

Eram in clasa a 12-a. Aveam parul lung si castaniu si mi-l faceam cu henna, ca sa fie rosu. Mama lucra la Filmex, era asistenta lui Pintilie, si eu nu stiam daca sa ma fac actrita sau ziarista. Intr-o zi mama mi-a zis sa vin eu si sa mai aduc niste rock-ari, colegi de-ai mei, ca se filmeaza ceva in parcul Carol. L-am luat pe Marius si pe Claudiu, colegii mei de clasa, si le-am zis sa mai aduca si ei niste rock-ari. Mi-am pus niste blugi rupti, camasa rosie cu carouri negre si am ajuns acolo. La filmare. Se filma scena concertului (cand Costel Cascaval si Dorina Chiriac - nu stiu daca era deja iubita lui Tudor Chirila) au fost luati la bataie de politisti.
Intamplarea a facut ca fata lui Stere Gulea, Alexandra, care pe atunci era la machiaj, sa aiba nevoie sa o ajute cineva la machiaj. Asa ca eu am zis ca pot sa fac treaba asta, asa ca jumatate din machiajul rock-arilor din acea secventa de film a fost facut de ...Ioana... Adica de mine.
Ulterior, am inceput sa filmam; se filma intr-un gang si trebuia sa strigam ceva, apoi sa trecem unii peste altii... A fost destul de cool. Pintilie - cine stie cunoaste - este scorpion, este unul din cei mai perfectionisti regizori. Asa ca sa nu va mire, ca si celelalte sute de secvente din film, si asta a fost trsa de 10-15 ori, pana dupa miezul noptii.
Ne-am distrat. A fost al 3-lea film in care am aparut. Primul fusese Rezerva la start - si eram o mica sportiva, si al doilea - Expeditia - unde sunt si pe coloana sonora a filmului.
Dar abia in al patrulea film, Filantropica, am avut un rol in care sa ma vad si o replica a mea, cu prima plan...

Comentarii

Postări populare