Sobolanul, Bianca Rus si teoria reancarnarii



1. Vis. Am visat azi noapte ca spuneam cuiva ca vreau un copil, eram intr-o masina spatioasa un fel de jepp. acea persoana (o femeie)imi spunea: "copil poti face oricand, ai grija cu cine il faci". Si eu am zis "nu conteaza". Apoi imediat, am simtit ca sunt gravida, si la scurt timp am nascut. nu imi placea prea mult copilul. avea fatza foarte mare si umflata la inceput. apoi a inceput sa fie foarte dragut si blond cu parul lung. se facea mai tarziu ca eram cu o familie, un barbat de vreo 50-60 de ani mai mare si cu alte persoane intr-un el de tren descoperit, si ca trebuia sa mergem undeva, intr-o calatorie. eu avea grija de un pui de soricel(pe care mi-am adus aminte dupa 2 zile ca trebuie sa il hranesc, si am inceput sa ii dau seminte si paine apoi i-am dat si apa si a baut-o pe toata) si nu am vrut sa plec in excursie decat cu puiul asta. era un soricel foarte dragut, si parca el de fapt era altcineva, parca comunicam cu el altfel. in timpul asta, barbatul in varsta avea grija de baiatul meu, cel blond. Cand a vrut si copilul meu blond sa puna mana pe soricel, nu am vrut sa i-l las decat cu mare grija , mi era teama sa nu ii faca vreun rau. parca acel soricel era o persoana, nu un animal.

2. Ieri toata ziua mi-am petrecut timpul la Kanal D si pe drum...Practic de la 12.30 m-a luat masina si am ajuns la 2. la 4 am intrat in emisiune si s-a terminat peste 2 ore si jumate... se facuse seara cand am ajuns inapoi in centru... ce vreau sa zic este faptul ca am constatat urmatoarele:
- tonciu s-a maturizat, a invatat lectia si nu mai face fitze.
- gheorgh are un vocabular cu xxx in pauze, dar e si super amuzant
- sanziana ii inebuneste pe toti cu OUL ei din cap...
- una din producatoare este verisoara lui Ionut Lutzu, iar Tonciu a zis ca Lutzu e un taran - :)) am murit de ras:))
- Bianca Rus - scuza-ma mami, stiu ca ma citesti ca am vazut ca mi-ai mai scris pe blog - fa ceva cu tine!!! Nu ti-am zis in direct, ca nu ma cert si cu tine, si oricum nu ai fi inteles. ar fi profitat altii si ar fi facut rating si tu te-ai fi simtit de cacat. BIANCA, hai sa iti spun eu ce sa faci, caci urata nu esti, si poate si ce voce oi avea: slabeste 15 kilograme, lasa rashinile de rahova, nu te mai da bogata, ca daca ai fi bogata ai arata altfel(in plus in Romania, cei care se dau bogati au datorii, si unii ca mine poate au mai multi bani decat tine, dar nu ne place sa epatam si nici sa fim dusmaniti de oamenii mai sarmani), da-ti drumul la vocea din piept, tu canti sperios asa, nici din gat, nici din nimik, e un fel de vorbit lalait la tine, pune-ti silicon in buze, du-te la un psiholog sa iti spuna ce sunt cu crizele de personalitate pe care le ai, fa-ti un iubit.
Altfel, poti sa ramai asa cum esti, esti amuzanta, dar oamenii rad de tine, nu cu tine. Esti un personaj, dar nu o fata frumoasa. Deobicei nu dau sfaturi decat celro care ma interseaza un pic si care cred ca au potential... fa macar 4 chestii din cate ti-am zis...

3. mama cat am vrb de Bianca! Br!
Dupa emisiune am mers sa ergem sa mancam, invitat-o si pe Tonciu,care a zis ca nu are bani ca si-a uitat portofelul acasa.
Ne-am dus la Tratoria din Floreasca, si apoi la Diana acasa...Balaia e iar gravida, de data asta cu Marica, fra-su. Dupa doua filme cu vampiri, am discutat despre reancarnare...
asadar
teoria mea despre reincarnare este:

... dar mai bine cititi in episodul urmator.

publicitate!

Comentarii

gigi a spus…
ioana daca ti-ar pasa de bianca nu ai jignisi ma intrb cine esti iar decit ziaristele cintarete bianca este mai buna de 2 oridecit ele,o vad pe bianca ok. este haioasa are sarm,are voce cred ca na-i auz,sii imbracata bine de laudat nu am auzito niciodata sunt deacord cu 10 kg. lipsadar nu cred ca nu incearca pacat cai chiar draguta
Ioana Popescu a spus…
gigi sau cine esti, in primul rand scrie te rog corect gramatical!
daca poti!
eram sigura ca nu se va intelege. eu ii dau sanse in viitor biancai DACA SE VA SCHIMBA, dar acum, lumea rade de ea. eu nu rad, am vazut doar ca rad altii. daca ea vrea ca lumea sa rada mai departe si sa nu ii spuna nimic, treaba ei... sincer, deja m-am plictisit de subiectul asta
Anonim a spus…
scuze acu realizez cine esti dar fatuca se zbate cu voi toti si-i ok. din punctul de vedere a lumii modeste doar voi dati in ea ti-as propune sa faceti echipa de cintare var merge super am auzit-o la Constanta si stiu ce poate ,legat de gramatica va las pe voi

Postări populare