silicoanele nu mai ajung si in rai...

De ce ar putea fi invidios un mort pe tine? Clar, pentru ca traiesti, ca esti fericit, ca esti viu, ca te bucuri de ceva ce el nu are....
Nu vroiam sa incep asa acest text.
marturisesc ca eram in baie, faceam un dush, ma gandeam la un contract pe care vreau eu sa il semnez, ma gandeam la soferul masinii care m-a dus la antena 1(un tip in varsta extrem de simpatic si rock-ar), ma gandeam la glumele lui mitoseru, la accidentul lui din 2000, la cei cu care am fost in emisiune la acces direct...ma gandeam la ochelarii de soare uitati la Antena 1 - si regasiti de cristina siscanu - maine as vrea sa ii iau daca am timp.
ma gandeam la ce haioasa a fost emisiunea de azi(cica a facut super rating partea cu noi), ma gandeam la ...

si deodata opresc apa(devenise prea fierbinte) si ma ma intreb: ce dracu ar putea sa ia un mort dupa el? chiar si un mort ori moarta frumoasa, cu craci lungi , silicoane, mertan sau jeeep de la sponsori...? credeti cumva ca silicoanele ajung si in rai?
credeti cumva ca jeepul obtinut prin operatiunea de sugere a obiectului mai jos de burta la tipi cu burta si cu bani va ajunge in rai?:))
cred oare fetele care se cred modele, femei fatale, de succes, care insa se f..t pe unde apuca pe bani, dar care declara sus si tare ca ele citesc biblia,,,,,credeti ca ele vor ajunge in rai?
sau vor crapa ca orice om - ca si mine - si peste sute de ani nu va mai stii nimeni nimik de ele...?
evident ca da.
atunci de ce atata indarjire? de ce atata ura pe unii? de ce nebunia asta de a jigni, de a lovi cu vorbe, de a incinera cu cuvinte pe altii CARE AU AJUNS SUS, CARE SUNT SUS, CARE SUNT MAI BUNI??
beau apa.
dintr-un pahar de sticla.
am niste tigari dar nu vreau sa fumez.
vin de la masa dintr-un bar din cartier cu olimpia(surioara mea) si sotul ei.
fericirea poate consta si intr-o masa cu prietenii adevarati si un simplu pahar de apa dupa masa- desi pot sa imi cumpar ce vor muschii mei :))
fericirea este clipa in care te simti bine.
am decis ca nimeni niciodata sa nu indrazneasca sa imi fure clipa fericita prin nimik.
de aia de exemplu am decis sa plec de la radio lynx, pentru ca cristi-corvin, care este un tip inteligent da luat-o razna de cand l-am introdus in lumea celebritatilor.
de aia am decis intr-un anumit moment al vietii mele sa plec de la VIP (desi atunci il iubeam pe Brancu !)sa plec zic, cu unele din cele mai tari fete de pe lumea asta-cornelize si aurelia.
de aia am decis sa nu ma culc cu mutu cand el a vrut...uite asa, sa vad ce se intampla.
de aia am decis sa il caut pe tata desi mama imi spunea ca e imposibil de gasit
de aia am decis sa cant si manele si opera si house.
de aia am decis sa lupt pentru iubirile mele....mereu.

este oarecum greu sa te lupti cu lumea care nu stie ca poate si maine va muri dar singura ei ocupatie, a lumii, e sa te urasca pe tine in loc sa se iubeasca pe ea.

nu ma refer la nimeni.
nu imi este nici macar sila.
eu nu am facut rau nimanui pentru ca nu e stilul meu.
imi place sa am ce vreau eu.
acum insa nu am amanti spre deosebire de alte vremuri si in general chiar nu am nimic pe suflet.
nu am in fatza decat un pahar de apa de la chiuveta,un tablou de la o fata speciala (cu marilyn monroe pe care l-am pus chiar langa mine pe birou), patru icoane - dintre care una din Grecia si una aurita - puse tot pe langa calculator si pe peretele din fatza mea, baterii, pixuri, creioane, un parfum de la prietenul meu aless pe masa,boxele,spreiul paralizant,crema de noapte, cana cu Pisa din prima calatorie a mea in italia din 2007, inelul meu preferat, vreo 4 stick-uri, cheia mea de la ducati si asa mai departe.

nu fumez caci sincer nu am chef. nu ca mi-as strica vocea....ei si ce?
mi-au zis ca as avea o voce speciala. ca as fi soprana. evident, 80% din lumea proasta va zice: ce e aia soprana? sau eii na, se lauda!

eu in primul rand fac ce vreau eu. asta sa fie clar.
si apoi mai vedem...

mai beau un pic de apa si ma gandesc ce poza sa pun...
pentru adevaratii prieteni care ma citesc: va iubesc.
pentru altii...va doresc sa va iubiti mai mult. asta este cel mai important. si sa crdeti ca totul se poate realiza, dar vise bune, nu rele.

nimic nu este etern. ar trebui sa profitam mai mult de clipa. de ce lumea isi ocupa timpul ca sa urasca, sa terorieze, sa minta, sa atraga in capane pe altii, nu stiu...
dar stiu ceva: eu iubesc mereu.
chiar si acest pahar de apa din fata mea.
pentru ca imi este sete.

maine poate voi vrea sa beau bere, dar acum mi-e pofta de apa, stiti voi, aia, h20.
inchid acuma.
somn usor.

Comentarii

eca a spus…
apropo,ai zis ca il iubeai pe brancu(profesional), cum te mai intelegi cu el acum?

Postări populare