Dansul Pinguinului plagiat dupa Bizet?





Sunt profund dezamagita!

De aia azi o sa tin un moment de reculegere... in cinstea lui Bizet. Mare om...
Dar sa va spun despre ce e vorba.
Azi noapte dupa emiiuena it's show time de la Antena 2, m-a luat lumea pe sus ca sarepetam chestii lautaresti, tiganesti, machedonesti etc cu pretena mea Zica, la studioul lui Marean. pe la ora 2.00, iaca pe mine m-a trecut de opera. Dap. Si cant eu "Con te partirooooooo" etc si apoi ce imi vine, in timp ce baietii (Marian si Florin - super, cei mai tari instrumentisti everrrrrrrr!) repetau de zor la clapa ceva...incep eu o arie din carmen(Amoru-i un copil pribeag/ ce-n veci cu legi nu poti sa-l stapanesti/ De eu -iti sunt draga, tu mi-esti drag/ iar de imi esti drag...? sa te feresti.../// aaaaaaaaaaaaaaamor!) ashea...
Si jur ca se potrivea cu ce cantau baietii! Eu crdeam ca ei canta sa ma acompanieze...Eu da-i cu microfonu'..urc "la laaaa", fac triluri (pacat ca Marean a inregistrat numai 3 piese, asta nu, ca sa v-o arat!) si la final...dupa ce lumea aplauda, imi zic baietii: "Asta de fapt era melodia la Dansul pinguinului...dar se potriveste perfect pe Carmen de Bizet! E plagiata!"
Sa moara Bizet de nervi! Bine ca e acolo jos, ca altfel urla de suparare...si asa, posibil sa se rasuceasca de cateva ori..
Cat despre maneaua lu Fantastic, asta zic, revin cu ideea...sunt dezamagita. Crdeam ca dintre toate manelele di chestiile a la Bambi &grecesti sau Suparati si etc asta era originala...rahat...
Este copiata tocmai dupa Carmen...

Cer descalificare piesei din Eurovisionul Pacatosilor!!! hmmm!

Comentarii

Postări populare