Scriu din Pisa...




Uneori ma gandesc: de ce am asa de multe idei? De ce nu pot sa fiu calma, ca multi altii, sa nu imi doresc asa de multe, sa nu vreau sa fac asa de multe? De ce mereu caut ceva mai bine si nu ma multumesc cu putin? As fi fost poate maritata inca de acum 10 ani, as fi avut vreo doi micuti pe care i-as fi invatat acum sa scrie...
Copiii mei pana acum sunt creatiile mele. Fie ele editoriale ( apropo, va rog sa luati revista ZAU de saptamana viitoare are niste subiecte f tari si un editorial facut impreuna cu cineva...secret! Vreau sa imi spuneti parerea voastra!), picturi, muzica, scenarii.
Mai nou scriu 2 scenarii de lung si de scurt metraj si vreau sa ma apuc de un alt roman. Primul scenariu este dupa Fetele lui Jimmy. Si acum cand imi recitesc romanul ma gandesc: de ce dracu nu actionam in consecinta daca eram asa de inteligenta?

revenind la scenarii, mai am o luna si ceva si o sa le dau... De retinut ca nu am trimis pana acum niciodata vreun scenariu la vreun concurs, dar m-am ambitionat acum, citind de pe net mai multe scenarii premiate...Niste porcarii! asa ca , de ce nu sa incerc si eu?
cat despre celalalt roman...ideea mi-a venit fiind pe malul raului Serchio, la Pisa, acum vreo luna jumatate, intr-o frumoasa seara de ianuarie, cand m-am nimerit in curtea unei vile parasite, unde afara, in gradina parasita si ea, tronau mai multe obiecte, printre care si acestea de aici...

Comentarii

Postări populare