Care esti tu ala din Quatar?:))

Precum in celebrul banc cu baba curioasa si cu negrul, intr-un tren care mergea prin Romania:
-De unde esti maica?
- Din Africa...
- Da de unde maica din Africa?
-Din Gabon.
-Da maica, din Gabon, din Gabon,da` al cui esti tu din Gabon...?


asa si eu, ma uit pe statisticile mele smechere cu tari, vad cine si cand se uita si din ce tara si nu pot sa nu observ ca cineva din Quatar se uita destul de des la mine. Asa ca eu cunoscand doar o singura persoana din Quatar, pe seicul miliardar Hassan Bin Jabor Al-Thani, caruia i-am luat acum doi ani un interviu la Mamaia la Rex cand a fost o competitie cu barci, si ma intreb daca el ma citeste. Domnule Hassan Bin Jabor Al-Thani daca dumneata te uiti pe blog,da un semn... sa stiu si eu! :))

Comentarii

Postări populare