Bijuteriile din ZAU

In urma cu un an am inaugurat o rubrica la revista ZAU: pozele cu copii. Rubrica nu era o noutate, mai fusese in urma cu mult timp, pe vremea ca Adriana era sefa publicatiei. Am reluat-o insa cu putina teama: oare va trimite lumea poze? Oare se va citi? Daca la inceput mi-au trimis doar cateva poze, acum e-mailul prin care tin legatura cu cititorii revistei ioana_popescu_zau@yahoo.com este plin de fotografii cu "bijuterii"!Adica cu acesti ingerasi care imi zambesc. Eu le fac o bucurie parintilor caci ii pun in revista si uite, isi incep cariera in lumea show-biz-ului - care sper sa fie mult mai curata si mai frumaosa peste 10-15 ani cand ei vor fi mai mari - iar ei mie imi fac cea mai mare bucurie caci ii vad.
O sa pun mai jos cateva fotografii recente primite de la cititorii ZAU! Va pup pe toti!









Comentarii

Postări populare