Vacanta in Italia - Prima parte




Buona sera de la San Giuliano! Credeam ca pana la urma voi pleca duminica care vine, dar dupa o tentativa nereusita cu Ryanair(de duminica trecuta), am incercat cu Alitalia. si am ajuns…despre cum ne-am petrecut seara de luni la Roma, pana sa ajungem la Pisa, o sa va zic alta data.
Dar sa va povestesc cate ceva din primele mele intamplari de pe aici. Din cate stiti cred despre mine nu este prima data cand ajung in Italia, si in particular in zona asta. Am mai fost in vara lui 2007 in zona de nord, Milano, Pisa, Luca, am trecut si prin Florenta dar nu am apucat sa vad ca lumea nimic de aici. Mi se paruse Florenta un orasel mic de tara, dar aflu ca nu e deloc asa. Mai multe o sa vad cu ochii mei zilele astea.
Ma aflu la cel de’al doilea etaj al unei vile aranjate in stil colonial-baroc cu influente africane. Imi plac in mod deosebit culorile si materialele, maroniu si crem. Predomina lemnul si piatra veche. Jos este o incapere care tine loc de birou unde mi-ar place sa stau o zi ca sa o studiez, plina de obiecte aduse din Africa de tatal lui Aless. Am inteles ca este o colectie de ziare vechi din 1920 pe aici. Pana atunci m-am delectat cu pozele cu Aless cand era de 18 ani. Daca vretiu sa plesniti de invidie, o sa va arat mai tarziu o poza cu el
Imi place mult vegetatia, palmieri, pini – plante de Sahara si plante mediteranene, iar casele sunt in stil tunisian si seamana un pic si cu cele din Grecia. imi mai place ca este liniste pe strazi si nu e deloc poluare. e plin de scutere mai ales in centru.
Ieri seara am fost la centrul comercial din Pisa unde este si Mall-ul lui Berlusconi. Este un Mall destul de neinteresant, de exemplu, unele haine sunt foarte frumoase, dar costa cam multa, altele par ieftine si demodate si costa relativ ok.

Comentarii

Postări populare