Televiziunea, dragostea mea

De cateva saptamani am primit o oferta tentanta. la inceput nu stiam ce sa fac cu ea... cu oferta. adica, sa ma uit la ea, sa o cred, sa nu o cred... Apoi cand am vazut ca ditamai producatorii s-au dus la ditamai postul TV tare sa discute despre cum e ca eu sa prezint respetiva chestie, mi-am zis: frate, dar chiar sunt norocoasa!
dar despre ce e vorba: E vorba sa moderez o emisiune de divertisment, cu format din afara, la un post IMPORTANT. Nu - desi o sa va suparati pe mine- nu o sa va spun, unde se va difuza, cand, cum, si alte detalii... Pot sa va spun doar ca niste fete tare destepte si foarte profy(au lucrat pana acum cu peste 5 televiziuni tari) sunt echipa mea. O sa mai faca parte din echipa alte pers dragi mie, dar cum stiu ca nu e bine sa spui HOP pana nu sari groapa, ma multumesc sa spun ca da, SUNT 90% SANSE CA EU, IOANA POPESCU, SA MODEREZ UN SHOW DE DIVERTISMENT PESTE 2-3 SAPTAMANI, LA UN POST DE TELEVIZIUNE TARE.
Si stiu ca lumea care ma iubeste, care ma citeste aici, va fi cu mine aici, acolo, oriunde voi fi. Asa ca telespecatori voi avea destui!
PS: pentru toti prietenii mei, nu ma trageti deocamdata de limba! Nu o sa va zic nimic. Peste aproape 2 sapt o sa va spun eu pe ce canal sa mutati si la ce ora, daca e cazul.
va pup, va iubesc, a voastra
POPEASKA

Comentarii

Postări populare