Sunt o IOANA fericita!


Ce sa spun, sunt fff happy! Nu am primit niciodata asa de multe telefoane, mesaje, urari, e-amail-uri cu LA MULTI ANI ca azi. Cred ca peste 300. Din pacate, fiind cu bicicleta prin Pisa, mi-am lasat telefonul acasa si nu le-am vazut decat dupa cateva ore. Asadar imi cer scuze daca nu am raspuns la telefon sau nu le-am ...raspuns la toti la mesaje. DAR...va iubesc pe toti! MULTUMESC!

Multumesc aici celor la care nu le-am raspuns cu un sms inca: Moni Columbeanu, Mihai Albu, Carmen Plesea, mamei, Diana (Mamitzu) si colegele si prietenele ei, Sorin Dutoiu, Diana si Magda, Adriana Antoni si sotul ei ,Alex de la Latin Expres, Steliana, Andreea Antonescu, Maria Popescu, Ana Maria Prodan, Claudia Ghitulescu, Seby- Montuga, Dana, Mihaela, Elena(din liceu), Dorin, Flaviu, ana maria de la Star, Mihai, dan, Liviu M. , nicu, Laur, Bogdan M, Matei, Marius, Marius N, Laura, Daniela,ionut dumitrenco, ogica, luminita anton, doru, adrian m., sofia matei, Mika, hentz, Andreea M, Dan Leonte, gina ivascu, florina petru de la arad, Luana Ungureanu, Monica Vlad, Tatiana Paraschiv, Tudor, Roxana Ciuhulescu, Cristina (de la Conferinta de presa), oana si Cristi Brancu,Carmela,Anca Lapusneanu- VIP, Carmen Zamfir, Luminita Militaru, Emil Hossu Longin, Ana G., Alex(regizorul meu!), Adrian, Clara Rotescu, DJ ICSU, Cornel Lazar, Ionut Dumitrenco, CORVIN (Cristi de la radio LYNZ), Viorica, Stefan (pix),Simona Chitac, Ionut Cuc, florin, ... ordinea este complet aleatorie!!!

va iubesc pe toti si va multumesc !!!!

Comentarii

SI SA RAMAI FERICITA, CAM RAR SE INTAMPLA SA AUZI UN SCORPION CA DECLARA ASA CEVA, IN GENERAL TOTI SCORPIONII SUNT FOARTE GREU DE MULTUMIT, DECI DACA TU AI AJUNS LA ACEASTA STARE SFIDAND CHIAR SI ASTRELE INSEAMNA CA ESTI O FEMEIE EXTRAORDINARA,MULT SUCCES IN TOT,GABRIELA DRONDOE-HIJ
Ioana Popescu a spus…
:)) asa e, dar si tu esti fericita si esti tot scorpion! :) deci se poate, cu putina vointa , incapatanare si multa iubire din partea celuilalt :) te sarut!

Postări populare