Petrecere la Rin





Na ca am spart gheata… Adica am fost la un party pentru prima data in 2010, si nu la orice party, chiar la ziua lui Ionut Negoita, unul din patronii lanturilor Rin, un baiat destept, pentru ca la 30 de ani si ceva are sapte mii de case si hoteluri, respect si o nevasta misto.
Asadar la 8.15 trecute eram la Rin, apoi am urcat sus unde ne asteptau intr-o sala imensa, mult mese, un bufet super dotat si o scena pe care au cantat Delia, Brenciu & Orchestra si a facut show o dansatoare exotica care era si fachir….Bun, m-am revazut cu Prodanca – ultima data ne "vazuseram", ca sa zic asa, la Florenta pe 8 ianuarie – cu nevasta lui Borcea- sa imi aduceti aminte sa scriu un editorial despre ea… stiu eu de ce… Nicu Banicioiu care mi-a zis ca daca votam PSD-ul acum aveam multe concerte…:D, Mitica Dragomir, Tociu, Clara, Boureanu si Pelinel (care va prezenta cu Brenciu Eurovizionul) si asa mai departe.
Sunt convinsa ca mancarea formata in 90% din chestii din mare si ocean, de toate formele si culorile- deh asta se papa la Paris, pe unde au studiat fratii Negoita – nu ar fi fost pe gustul iubitului meu, un consumator indracit de paste si gnocchi – asa ca imi pare bine ca nu este in Romania, ca sigur l-as fi carat dupa mine pe acolo si nu i-ar fi placut.
In rest ce sa va zic… barfe, detalii, poze tari in Zau-ul de nr viitor…

Comentarii

Postări populare