Multumesc prietenilor si colegilor mei!

Probabil una din cele mai importnante diferente dintre romani si italieni este faptul ca daca italienii sunt cam indiferenti cu prietenii lor, cel putin asa mi s-a parut mie, romanii sunt precum mierea pe rana. Toti, dar absolut toti, amici, prieteni , colegi, fara niciun interes incearca sa ma ajute cu ceva. Incearca sa ma ajute sa fiu in apele mele, sa fiu cum eram, vesela si cu chef de viata. Toata lumea imi spune sa mananc ca am slabit, toata lumea imi spune : hai sa iesim; toata lumea vrea sa ma invite la cafea sa mai vorbim. Va pup, va iubesc, stiti voi cine sunteti nu trebuie sa va scriu aici. sunteti ai mei, oriunde m-as afla. si daca vreodata o sa plec din tara definitiv, veti fi cea mai pretioasa amintire a mea despre Romania.

Comentarii

Anonim a spus…
draguta, stiu ca suna patetic dar, crede-ma sunt lucruri mult mai dure pe lume decit o despartire temporara de iubirea vietii tale. Dumnezeu va va aduce inapoi unul linga altul. Pentru ca meriti...si, da trebuie sa te mai ingrasi putin si ideal ar fi sa asculti o muzica vesela nu baladele tristute pe care ni le pui la servici... asa ca fruntea sus... zimbeste... stii, o prietena mi-a zis ca ne atragem singuri durerea daca ne gindim la ea. Eu cred in filmul "The Secret" si in cartea "Cheia" daca vrei ti le dau... ca sa vezi ce poate face o gindire negativa... daca te autosugestionezi sa iti mearga bine o sa-ti fie bine...daca nu... si crede-ma vorbesc din propria experienta... Aurelia
Ioana Popescu a spus…
da, asa este. dar vorba baiatului de la O/zone, sunt egoista in iubirea meae, si nu ma intereseaza altii...dar imi revin. si deja incep sa o fac. datorita voua si datorita incapatinarii mele. multumesc pentru mesaj si pentru sfaturi. si eu cred in The secret si de asta de ceva timp mi-au mers toate mult mai bine decat in trecut, si stii asta.te pup mult:)

Postări populare