Liceu... partea 4...Si altii

Acum sa fac o paranteza. caci deja subiectul Tibi mi se pare expirat. Nu ca nu l-am iubit, si el pe mine, dar trebe sa spun ca nu numai el a fost universul meu in ultimii ani de liceu. Nu a fost o iubire unica. Nu am avut acea iubire Shakespereana a la Romeo si Julieta cum au avut altii. Cum a avut de pilda Alessandro cu a lui Irene. Cred ca atunci cand eram mica, spre deosebire de alti tineri, am fost foarte lucida, sau poate am stiut ce vroiam, nu imi dau seama, asa ca nu m-am lasat dusa de val.

In liceu, cum am spus, am avut ghinionul ca eram intr-o casa plina de fete. Sau norocul... Daca as fi fost a 5-a fata dintr-o casa de 40 de baieti, poate alta aram acum, mai stii?! Poate eram maritata, poate eram profa de ceva si ma plafonam, poate aveam 4 copii si 80 de kilograme si poate acum stateam sigura acasa, plangand pentru ca sotul meu e la amanta care avea 48 de kg, adica cat em eu acum:))
Dar asa, sunt la iubitul meu, in Italia, am o cariera minunata, prieteni si colegi DEOSEBITI, proiecte minunate si un corp, zic eu cat si altii, pentru cei 31 de ani pe care ii am, super ok!

Revenind la ei, la baietii de care imi mai placea in afara de Trasharu si de Tibi. Imi mai placeau asa: Vampiru(care era rock-er si coleg cu Tibi Manea), Tibi 2 (eu asa ii ziceam)de la clasa de fizica, Paul Neagu(care acum cica e procuror, ceva)(si care intr-o zi de vara m-a dus in lumina felinarului de pe o strada din cartier si mi-a spus asa: "Tu esti prea speciala ca sa te f..a un prost ca mine. Fugi de langa mine. Eu sunt o jigodie) si Pix- adica Stefan. Culmea, acum sunt amica cu el si vorbim aproape zilnic pe mess.:))

Comentarii

Postări populare