Liceu... partea 2

Inainte sa trec la razbunarea pe care i-am pregatit-o cand am intrat in clasa a 11-a lui Tibi(Ionut Manea Tiberius)(adicatealea cel care m-a dezvirginat...)...tin in mod special sa amintesc ca flirturile cu un oarecure coleg de clasa erau la ordinea zilei. Se numea, se numeste si acum Marius. Marius Nicolae. Sau Trasharu. Avea parul lung si, nu ca am uitat sa il mentionez, dar nu am vrut, asa de-a dracu:)), exact in momentul in care m-am dus cu bunicuta mea sa vad rezultatele la liceu, el mi-a intrat la suflet. Asa mi-l imaginam eu pe Maugly! Slab, zvlet, micut, smead si cu par lung si negru. Tin minte ca eram la ora de franceza si ca ma excitam teribil doar uitandu-ma la mainile lui Marius care ieseau din camasa kaki. Dar cum el nu si-a dat seama la timp ca vreau sa ma f..t cu el de nu mai pot, l-am ales pe Tibi... Cat despre Marius, am recuperat mai tarziu... :))

Comentarii

Postări populare