In plus...

Ce am eu in plus fata de pipitzele cu picioare lungi si silicoane, cu fitze si rasini in cap care viseaza numai masini si bani si genti de firma si iar masini si bani si genti de firma...?
Am in plus umorul, relatiile, incapatinarea, istetimea si sinceritatea. Mai degraba poate ultima din ele e cea mai importanta. SINCERITATEA. pentru ca pun mana in foc ca 99% din fetele pe care le descriam un pic mai sus, sunt false. Si mint asa de des ca pana la urma se mimt si pe ele ca sunt fericite. Si prefera sa stea cu un baiat bogat, chiar daca arata ca un cur vopsit, gras si stupid, de 1.60, decat sa fie fericite si sa isi hraneasca sufletul cu dragoste si cu fericirea unui rasarit de soare privit in orice pat, in orice casa, sub orice acoperis dar cu cineva pentru care simti ca ti-ai da si viata, si el pentru tine.
Asta este deosebirea de fapt... Nu m-a interesat niciodata cati bani au iubitii mei, ci numai sa simt ca el, oricare ar fi el pe care mi s-a pus intr-o zis pata, sa ma iubeasca pentru ce sunt eu, cu bune si cu rele, nu pentru o imagine falsa afisata la tv. Tu din care categorie faci parte?

Comentarii

Postări populare