Din nou, aici, in Italia si pe blogul asta

Am parasit pentru 8 luni acest blog... Ma intorsesem din vacanta in Spania si nu mai mergea weblog.ul. De suparare mi-am facut un alb blog.Asta! Apoi l-am parasit caci am sperat ca blogul meu... www.ioana-popescu.weblog.ro isi mai revenea... Acum nu mai merge sa pun poze, sau nu stiu eu sa pun, sau nu mai este spatiu. Cert este ca m-am saturat de weblog.ro si gata, de acum reincep acest blog. Cine ma iubeste sa treaca pe aici... Deocamdata o sa postez cateva poze din Italia, un pic mai in incolo insa caci acum am treaba sus la etaj cu Nanni(ales), Iatliam tara unde am ajuns parca pe 22 decembrie 2009 (a doua oara in viata mea), si unde o sa mai stau ceva vreme... caci sunt inconjurata de oameni dragi, si e liniste si pace. :)

Comentarii

Postări populare