De ce sa imi iau casa cu imprumut? Mai bine sa merg prin lume!

Un amic din televiziuni, un domn mai in varsta, celebru acum vreun an, acum a cam iesit din raza tv-urilor, m-a agatat intr-o zi intr-o cafenea, cu obraznicie - dar bine a facut caci am invatat multe din putinul timp pe care l-am petrecut a masa cu el.
Vroia sa iesim impreuna, dar am iesit doar de cateva ori in grup, caci i-am spus ca am un iubit italian, si el a oftat, spunandu-mi ca una din fostele lui sotii l-a lasat pentru un italian. Dar nu despre asta e vorba.
Discutam despre viata si m-a pus sa calculez cat traieste de fapt omul.
Sa zicem ca media este de 60 de ani. ok. Scadem de aici 10, caci pana la 10 ani nu poti sa spui ca ai trait cu adevarat, si ramanem cu 50. Jumatate din acest timp il petrecem dormind, eu mai putin decat jumatate, recunosc, altii insa mai mult. Sa zicem ca ramanem cu 25 de ani. Din acesti ani, scadem cat timp am fost la scoala si am plans si am invatat, sau am asteptam masina, in frig, sau am fost la doctor, sau ne-am certat si ne-am batut si cati ani se duc? Sa zicem asa estimativ, vreo 10 ani... Din astia nu mai scadem perioada care ne-o petrecem mancand, caci se spune, de fapt italienii spun, noi romanii, nu prea, ca cica mancatul e o placere. Totusi hai sa ii scadem. Scoatem de aici 2 ani, caci eu mananc rapid si putin, plus inca 3 sa zicem cat se sta in baie...deci 25- 5- 10...ajungem la fabuloasa cifra de 10!!!!!!!!!!!! 10 ani!
Practic eu sa zicem ca mai am 10 ani completi in care sa ma distrez. Restul e pierdere de timp si munca. Aaa, nu am mai pus aici emisiunile tv unde daca m-as duce zilnic, sau ma rog, la 3 zile, as mai pierde 4 ore pe zi, deci sa spunem ca inca sa spunem o cincime din viata. Asa ca ajungem la superba cifra...8! Din astia scadem deja varsta mea...deci jumatate din acesti ani...si ajung cu extraordinara cifra 4! (Cine nu intelege, sa imi spuna si ii explci eu mecanismul...)
De ce imi dau pe luna nu stiu cati bani ca sa nu mai am bani pentru placerile mele, pentru doar 4 (patru) ani de fericire?
De ce sa nu strang bani ca sa imi petrec restul anilor intr-un concediu prin lume, in tarile unde nu am fost? Si cine stie, poate raman intr-una din ele, poate se indragosteste cineva de mine de acolo, din vreo tara africana unde albele sunt asa de pretioase, si devin sa zicem, Doamna ADHIAMBO BUJIO!?
Ce spuneti? :))

Comentarii

Postări populare