Cele mai smechere mancaruri!

O sa fac un top al celor mai bune chestii de mancat, in viziunea mea... Caci sunt persoane care de exemplu nu suporta ciorba de burta ( de exemplu iubitul meu Aless sau fostul meu iubit Marius), sau care nu suporta fructele de mare... Eu in principiu pap cam orice, dar sunt unele chestii pe care le lincaiesc in sictir(cum ar fi macaroanele) si altele pe care le mananc cat ai zice PESTE. De exemplu costitele cu grasime, muraturile... Mai jos, o sa fac si un top al celor mai bun chestii de baut... Si apoi al celor mai naspa cehstii de baut, pe primul loc tin de acum sa precizez, o sa postez grappa.

1. Ciorba de burta cu smantana si ardei iute
2. Costitele de porc
3. Pizza
4. sarmalute in foi de vita cu smantana
5. calamari
6. bruschete cu vinete
7. salata de fructe de mare
8. piftie de porc
9. peste marinat in sos de vin
10. bulz moldovenesc cu ochiuri deasupra

Comentarii

Ioana Popescu a spus…
Sa ma tin de cuvant cu topurile... cum nu are rost sa le adaug sus, nefind f importante , le strecor acilea.
Ce licori ma dau pe spate:

1. leffe blond
2. J&B
3. sucul de grep
4. Birra Moretti
5. gin tonic
6. palinca de la La mama
7. martini alb cu maslina
8. Leffe negru
9. Heineken
10.Vinul alb de Odobesti cu sifon(spritz)

si cele mai scarboase:

1. Grappa din italia
2. Grappa din Croatia
3. Lichiorul de ciocolata
4. Votca cu gust de ceva...:I
5. Coca cola ligh(am baut atata ca nu o mai suport!)
6. Sampania
7. sanbitter, un aperitiv rosu si scarbos!
8. limonada cu zahar
9. LIPTON
10. berea fara alcool

Postări populare