Cele 35 de grade care fac diferenta...

de la aproape +20 la aproape -20, hai sa zicem -15, cate grade sunt azi afara, e ceva. La mine actioneaza foarte neplacut. In sensul in care nu mai am chef sa ies (bine, nici nu am unde, pe aici prin Bucurestiul asta inghetat, desi observ ca micile lansari nu au incetat, ba chiar luna ianuarie a fost una destul de incarcata in acest sens), imi vine sa dorm ca porcul, sa ma bag in pat si sa imi trag plapuma peste cap.
Cele 35 de grade in MINUS sunt total neproductive pentru Romania, si de fapt imi dau seama ca daca romanii ar sta intr-o zona mai calda, probabil am sta cu zambetul pe buze mai mult, am avea emisiuni mai distractive si nu asa de triste sau scandaloase la Tv, am munci mai mult, am fi mai fericiti.

Dar ca sa il citez pe Aless care a devenit filosof, "rabdare, rabdare"...ca vine si la noi vara.

Comentarii

Postări populare