Ce ne-a placut si ce nu ne-a placut la Avatar




Chestii misto in viziunea mea

1. Scenariul
2. Efectele speciale
3. Jake Sully...era dragutzel. imi placea mai mult ca pandorrian decat ca handicapat
4. fantezia ca se se poate zbura cu pasari intr-o lume eco
5. finalul cu happy end
6. decorul

Chestii misto in viziunea lui Aless:

1. Pizda mare de pe planeta Pandorra
2. Curu' la pizdele alea de pe planeta
3. Ca ei comandau cu mintea si ca traiau o viata paralela
4. pasarile


Chestii naspa in viziunea mea:

1. ultimele zece minute de film cu razboi
2. caii care aveau nu stiu cate picioare
3. faptul ca s-a filmat prea putin in interiorul navei
4. faptul ca la finalm am vazut cat de urata era Neytiri fata de oameni
5. ca totusi erau prea longilini pandorrienii
6. Sigourney Weaver alias Dr. Grace Augustine. nici rolul ei , nici cum a jucat, nici cum arata...

Chestii naspa in viziunea lui Aless:

1. Ca nu se vedea pi..da bine, ca avea ceva in fata
2. Colonelul Miles Quaritch
3. Jake Sully, in rolul de soldat handicapat. Mi se parea prea imputit.
4. ca fetele din film nu aveau deloc sani

Comentarii

Postări populare