Buna... de pe blogspot!

Imi pare rau ca a trebuit sa plec de pe ioana-popescu.weblog.ro dar din ce in ce mergea mai greu. Cand eram in Spania, toate calculatoarele de pe insula Palma sau din Barcelona si Costa Brava, inclusiv leptopurile colegelor, se blocau ca nebunele cand intra in contact cu weblog-ul...
Imi vine sa arunc cu tastaura de pamant cand stiu act am muncit sa imi pun pe pagina de pe blog(of... inca iii mai zic blogul meu...) toate nebunelile cu revistele, cu ajutoare umaniare, cu citate celebre, carti, prietenii, zaiafeturi... p...ii mei..
acum o sa trebuiasca sa le pun aici...nu am ce sa ii mai fac. nu mai suport sa stau 2 ore sa pun o poza sau pur si simplu, sa nu pot sa intru de pe anumite calculatoare.

Asta e. O sa o iau de la zero. ce, ar fi prima data?:))
ok... astea fiind spuse... de azi ma gasiti in principiu aici. nu e greva, nu am nimic de comunicat weblog-ului... sau ma rog, bossilor de acolo.... care bossi, am intels de la zoso ca au blog pe blogspot :D...
ok, am inteles cele 30000 de amenajari, reparari, greve, pauze, dar deja mi-a ajuns pana in gat lenea cu care acel site merge. si implicit eu, pic prost. ca lumea zice ca blogul meu merge prost, nu ca cutare site. ok.
sper ca aici va fi ok.
va pup. in curand o sa incep sa imi aranjez si acest blog, sa il personalizez cum vreau eu. va fi multa munca si deja nu am timp (iarrr!) e nimik. sincer, mi-ar placea sa fiu in continuare in mallorca sa sug sangria cu paiul, sa stau cu ochelarii fff negrii pe ochi, pe tarm, privind marea si sa ma bronzez. din pacate, sunt aici in Berceni, rotzai inciudata cipsuri si ascult reluarea unei emisiuni a lui Teo de la Pro...
Va pup (am mai zis asta o data)...
a... va intrebati ce am facut zilele astea, dupa revenirea pe pamant mioritic... o sa aflati mai incolo.

Comentarii

Anonim a spus…
Succes, Ioana!
Ioana Popescu a spus…
multumesc... ovidiu...nu raspund la telefon azi. o sa iti explic de ce
Mircea Popescu a spus…
Oau, trebuie sa calc cu grija ca e proaspata vopseaua. Vant din pupa!
Ioana Popescu a spus…
mercccccccccccccccciii!

Postări populare