Cainii latra, caravana trece

Fumez un - stai sa ma uit ce naiba am "furat" de la iubitul meu, stiu ca el fumeaza in general Lucky S. - (asta imi aduce aminte de un banc , de fapt de o intamplare reala din Egipt, cazati fiind la cel mai scump hotel dar, daca ieseam din resortul care avea 10 piscine eram , repet,ai nimanui - dar egiptenii erau tare draguTi! ii ziceau lui al meu: "what a doll!!! woow! Lucky mannnnn".... Fumez deci Lucky, si probabil mai mult o stric, caci eu nu stiu sa fumez :(.... ori o pufai, ori o las in scrumiera si ma gandesc la IDIOTI. AM CUNOSCUT DE CAND LUCREZ IN PRESA MILIOANE DE IDIOTI, HOTI, MINCINOSI ETC ETEC . Mai iau o gura de suc de portocale (as putea sa spun bere, dar as mintii, sa mor daca nu beau eu acum suc de portocale!) imi trosnesc degetele, asez tigara STRICTA(NEFUMATA, DOAR ARSA) in scrumiera alba si scriu asa: I M VERRY HAPPY! :) si .. cine are sa imi dea bani, ii va da, fie ca le iau casa in loc de bani, cine m -a stresat cu orice shiet si-o va lua in gura la un moment dfat si cine ma iubeste cinstit va avea parte de multeeeee beneficii!

Comentarii

Postări populare