anunt!


Am un mesaj ptr o anumita persoana. Sa se potoleasca cu rautatile sa se opreasca sa instige iar si iar o alta persoana contra mea. (ca sa nu ziceti ca vorbesc prostii, de exemplu ieri am aflat de la o fata de la Capatos ca incontinuu in toata emisiunea de la un post tv unde apar si ele, pamela si colega ei m-au numit intr-un fel f jignitor. ) Asadar , nu aberez. Ci este clar. Astea doua au ceva cu mine. Nu o sa public ce spunea alina despre simona ecovoiu si despre ceilalti sefii ei, cum isi batea joc de ei, desi am un milion de mesaje de acest fel stranse pe toate mijloacele posibile.... nu , caci nu vreau sa fie data afara dintr-o prostie a ei.

Dar, cred ca o sa incep sa demonstrez ca imaginea de fata cuminte a fostei mele prietene si colege de trupa este atat, dar atat de transparenta, incat poate ca se va rupe.
Pe scurt, daca nu se va inceta cu jignirile si rautatile la adresa mea, in curand vor urma multe surprize, poze, e/mailuri si sms/uri neplacute dar interesante.
Sa conchid.
Daca alina sau Pamela vor mai pronunta numele meu la vreun post tv, o sa ma vad fortata sa dau drumul tuturor acestor materiale care o privesc pe eremia alina ulterior si pe trasca simona.

Comentarii

Postări populare