Liceu... partea 1.

Ma uitam pe facebook si le-am vazut pe Olivia Parescura, Angela Petcu si pe Simona Netejoru. Erau unele din cele care se dadeau cele mai smechere din clasa mea. Si chiar erau! Si frumoase (mai ales Angelica) si inteligente( mai ales Olivia. Si mi-a venit in cap sa scriu ceva despre acel liceu unde am invatat eu...

Eu nu puteam fi incadrata undeva in vreo categorie a gagicilor. Nu faceam parte nici din categoria celor care se dadeau fete de bani gata; nici celor care isi aratau chilotii, bulanele, sanii; nici nu eram vreo gospodina grasa, sau vreo fata de bulibasa; dar nici nu eram vreo tocilara- caci desi nu vedeam nimic, ma incapatanam sa nu port ochelari.
Eu ma imbracam in camasi largi, lungi, cu patratele. Verzi cu negru sau negru cu rosu. Uneori, ma legam la cap cu esarfe ca Axl Rose ( de la Guns n roses),purtam bocanci si nu am venit decat, cred, decat de vreo 2 ori in fusta, in rest numai in blugi, uneori rupti.(nu puteam purta blugii rupti de cate ori vroiam pentru ca mama, cand prindea ca mi-am rupt la genunchi vreo pereche, ii taia scurt si adio...)

Eram un fel de rock-erita tocilara, pentru ca desi nu toceam, stiam cam multe, dar avand in vedere ca nu aveam, din pacate pentru restul colegelor rock-erite sau tocilare care aveau mustata, eu una nu aveam asa ceva, nu eram nici macar o rock.erita sau o tocilara veritabila! si mai mult decat atat, nu puteam fi rock.erita pe bune cata veme nu eram un schelet ambulant, caci aveam forme, chiar mai apetisante decat in zilele de azi.(cateva colege ma intrebau de ce dracului la corpul meu nu ma imbrac cu chestii mulate sau scurte, dar pur si simplu nu aveam chef...)(am pastrat totul pentru aparitiile la DAN CAPATOS):))

Uram matematica, dar profului ii eram simpatica, asa ca luam note de 8 si 9. Uram fizica si chimia dar imi placeau profele, defapt stilul lor, si ele pe mine, si am reusit sa o scot la capat. Imi placeau in schimb limbile straine, engleza si franceza, fapt care ma ajuta mai ales acum. Si iubeam, datorita profului de romana, dl. Mihailescu, literatura romana, fapt care m-a ajutat sa ajung unde sunt acum, sa scriu si o carte si sa lucrez la a doua.

Eram o clasa din vreo 30 si ceva de fete si vreo 6 baieti, nu ma tin minte exact, dar cam asta era procentul. asa ca baietii din clasa, sau ma rog, mie f putini imi placeau din ei, dar restul fetelor, le erau f dragi toti. Dar oricum toate mai cautam si prin vecini. :D
asa se face ca primul meu iubit(da...intelegi voi...) a fost din liceu, dar de la o alta clasa. mai mare insa ca mine.

Eram in clasa a 10-a cred, cand am dansat prima data cu el(si stiam ca el iesise cu nicoleta in clasa a 9-a, colega mea de banca si cea mai buna prietena, dar asta nu m-a impiedicat sa ies si eu cu el), un an apoi de pauza, si apoi intr.a 12 ne-am pus-o, dupa luuuuuuuuuniiiiiiiiiii intregi de tatonari.:)))
Dar sa o iau de la inceput.
Pe atunci petrecerile se tineau in clase, bancile se urcau unele peste altele, pe catedra se puneau sticle de suc, si una singura de vin si una de sampanie. Tin minte ca la finalul clasei a 10-a am dansat cu Tibi, care era in clasa a 11-a, pe o melodie a baietilor negri de la Boys2 Men. Tibi avea o camasa cu patratele negru cu verde, ca ine, dar mirosea a mancare, avea dintii deja de pe atunci, cariati, dar nu am vrut sa bag in seama chestia asta, pentru ca avea un corp misto si pentru ca avea niste buze tare sexi. Mi-a cerut numarul de telefon. Nu aveam decat cel de fix :)) si i l-am notat -asa cum vazusem eu in filme!:))- cu rujul pe mana! Apoi m-am dus acasa...si am asteptat.... si n-a sunat...

In toamna, am aflat ca o parte din vara si-o petrecuse cu Simona, colega de clasa cea pe care o vazusem pe facebook mai sus.
Apoi am investigat si am aflat ca dupa ce imi ceruse mie numarul de telefon, si eu ma dusesem cuminte acasa, fercita ca o proasta, el s-a mai dus la o alta petrecere in liceu unde fusesera Simona si Madalina, colega ei de banca. pe care le-a agatat.
Madalina, la inceput de an, mi-a povestit ca el se daduse la amandoua, ca iesisera toti 3, dar ca dupa ce au fost la biliard, Tibi a luat-o de mana pe Simona, si gata.alesese. madalina a fost exclusa. pe de alta parte, eu ajungand la scoala inapoi dupa vacanta, am vazut ca Simona nu mai era cu Tibi. ba mai rau decat atat, niciunul nu se mai baga in seama cu celalalt. Atunci mi-am zis, hai sa ma razbun!

va urma

Comentarii

Postări populare