duminică, 2 aprilie 2017

Lesin de ras cu anumite chestii citite de mine in presa de azi. Iar altele sunt frumoase, o sa le scriu la final pe alea frumoase.


- Aud ca unele vedete printre care Lesko si Bote, o sa aiba niste emisiuni pe nu stiu ce cablu care nu se se vede nicaieri. Frate, zi mai bine ca ai emisiune pe Facebook, ca macar acolo se mai uita lumea... Penibil cat sufera de vedetism anumite personaje. Ar face orice sa apara oriunde pentru cativa leutzi. Da sa muncesti ca lumea ca sa iti faci postul tau tv nu te-ai gandit (sau n-aveti decat datorii si nu va permiteti?), nu v-ati gandit, divilor care sunteti morti de foame!
- Ce ti-e si cu profesionistii astia din presa... Atata profesionalism si etica, n-ai vazut! Sa te inchini, nu alta! Ma refer la articolul asta si la doamna Sercan: "Momente incredibile la televiziunea publică, la emisiunea 'Profesioniştii', realizată de Eugenia Vodă. Jurnalista Emilia Şercan care era invitată în emisiunea alături de jurnalistul Cătălin Tolantan a plecat din emisiune. Reacţia a survenit în urma dialogului despre jurnaliştii care mergeau să lucreze la mogulii cu probleme penale. Şercan a fost angajată la Realitatea TV pe când această televiziune era sub patronatul lui Sorin Ovidiu Vântu." Hai sa fim seriosi, nu exista patron de presa care sa nu fie sau sa nu fi fost implicat in afaceri ilegale, sa aiba parteneriate ilegale, sa nu fi santajat candva cu ceva pe cineva. Atata fariseism de ala penibil n-am pomenit. Mi-a placut insa Tolo. Omului chiar ii e scarba unde lucreaza si pentru cine, ca se vede, dar inghite, si spune ca inghite. Bravo. Asta inseamna coaie. Nu ca Badea, care se ascunde ca strutul in nisip si injura ca un paranoic exaltat pe cei care ii spun ca are curul mare si plin de pene.
- cica 90% din vetetuzele care se chinuiesc sa danseze si nu le iese la emisiunea aia cu dansul de la Pro s-au luxat, lovit, rupt etc. Au cu totii prin presa niste fetze lungi si triste si vai, foarte traumatizate. Pai de ce credeati, ca e ca la film sau teatru, sau ca acasa cand ai 5 copii, dar si doua doici si o soacra? Fiintele astea de se cred vedete habar nu au sa joace corect. De aia nu-mi iese mie bine sa fiu vedeta. Ca joc prea corect. La mine ce e in gusha e si-n capusa. Nu mai dau exemplul meu cu Splash vedete la apa, cand m-am fortat sa sar perfect, cu 2 luni de antrenamente (si nici macar nu m-am chinuit prea mult, doar am incercat) dar conform anumitor persoane nu am fost ok ca sa merg mai departe, ca nu am raspuns la avansurile colegilor, ca sa se faca o stire pe tema asta. Deci cand e vorba de munca, arta, sport, vedetutele noastre fug, ies din joc, se accidenteaza, plang, dau in judecata postul etc. Dar sa munciti nu stiti? Sa va treziti de dimineata, sa faceti incalzirea, si apoi sa repetati cacaciosul ala de dans de 2 minute pana cand va iese, nu puteti? Scarba mi-e!
- Oana Roman goala in cada. Pentru prima data dupa multi ani cand o apar pe Onuca. Asa, si?! Si care e problema? Toti pudibonzii de amici ai Oanei care se oripileaza si au sfatuit-o amabili sa stearga poza sunt niste falsi si niste curve de prieteni. Prieten inseamna sa iti sustii prietenul cand chiar e nevoie. Si sa nu iti pese ce culoare are, cate kilograme are, daca are un deget in plus sau in minus, daca e gay, musulman, daca are cocoasa sau daca are un cos in varful nasului. Daca eram eu in cada, aveam sute de like-uri. Dar daca e ea, - care e grasa, ca asa e ea, si constat ca nu e vorba de incapatinare, dar chiar nu poate sa slabeasca, - va oripilati. Nu e nicio rusine sa fii gras. Eu sunt slaba ca asa mi-e felul, nu ca incerc sa slabesc acum. Deci rusine pentru prietenii Oanei care o critica, nu pentru Oana. Bravo Oana. Sa mai faci poze goala! 
- Cica Brancu a cunoscut-o pe Oana Turcu in emisiunea lui, Agentul VIP, in 2008. Asta ori e dus cu capul, ori nu mai tine minte, ori are ceva de ascuns ori chiar vrea sa promoveze foarte mult postul unde lucreaza. Pai cred ca mai lucram inca la revista VIP, era prin 2003, si se faceau premiile VIP la Casa Vernescu - iar seara in care eu cred ca a inceput totul cred ca era pe la finalul lui 2003. Eu ma imprietenisem cu o duduie care vroia sa intre in lumea vedetelor cu orice pretm era creata, slaba (pe atunci), cocheta si amabila, imprastia produse italienesti de slabit, care miroseau ingrozitor si care nu aveau niciun efect. Culmea e ca Dani Otil, care pe atunci era la National TV, era cam in limba dupa Oana Turcu, caci despre ea era vorba. Tin minte ca avea o rochita cu flori. Iar Cristi atunci a inceput sa fie atent la ea. Deci de ce sa sustii ca ai cunoscut-o in studioul emisiunii tale dar abia prin 2008? Foarte ciudat, mai ales ca el declara de multi ani treaba asta.
- Pur şi simplu o iubesc pe fata mea”, le-a spus Felix Baumgartner tuturor celor care au urmărit vineri seara emisiunea ”Românii au talent” prin intermediul mesajului trimis pe Twitter.
Mi-as dori din suflet sa isi gaseasca si Andreea Marin o iubire asa frumoasa cum are Mihaela. De altfel, Mihaela a fost mereu iubita de barbatii ei, in ciuda profilului imperfect pe care, insa, si l-a remediat de mai multe ori pana a ajuns asa. Foarte ciudat cum unele femei, desi misto (ma refer la Zana), nu sunt niciodata fericite pe deplin in dragoste... Andreea imi da senzatia – si o cunosc de mult timp, de prin 2000,  dar cat poti sa cunosti pe cineva care nu te lasa sa intri in inima lui, desi e mereu politicos, dar rece, - ca nu s-a distrat niciodata cu adevarat in viata, ca nu a iubit cu adevarat niciodata. Si totusi, am o mica indoiala cand spun asta, adica nu ma cred pe mine insami, pentru ca imi aduc aminte de un editorial in revista Star (pe vremuri condusa de Budeanu, fostul meu coleg de la SSJ), al Florianei Jucan. Floriana (fosta mea colega de la ZIUA din perioada primei mele perioade in presa) scria despre o intalnire interesanta in casa lui Stefan Banica jr – la care am inteles ca se dusese sa ii ia un interviu - , pe vremea cand nu se stia ca cei doi (zana si Stefan) aveau ceva impreuna. Floriana descria cum ca a vazut o tipa semi-dezbracata, un pic plinuta, dar frumusica, bruneta, care iesea razand din dormitorul lui Stefan, si apoi a zbughit-o la baie, cand a vazut-o pe ea. Aia era Andreea Marin cea adevarata, nu asta pe care vedem noi la TV facand pe inabordabila pretentioasa si rasata.
Va pup! 
Duminica super va doresc!

Niciun comentariu: