sâmbătă, 18 martie 2017

Sa faci cacat pe cineva numai ca sa nu ii dai dreptate

Undeva, candva, in Croatia

Avand in vedere ca lucrez in presa din Romania de la 17 ani, (mai nou colaborez si (sic!) in presa internationala), credeti-ma, cunosc 100000000000001 feluri de oameni. 
Multi imi plac, multi imi sunt dragi, pe multi ii iubesc, pe altii ii ador, multi altii imi sunt complet indiferenti, iar altii ma enerveaza pentru ca sunt limitati.

DARRR, cei mai nesuferiti si retarzi mi se par oamenii care au senzatia ca le stiu ei pe toate si iti dau ei sfaturi cu obraznicie, desi habar nu au de nimic!!!!!!


Mi s-a intamplat sa ascult sfaturi despre cum sa ma comport intr-o alta tzara (desi eu fusesem in acea zona!!!!!!!!!!!!) de la o persoana care nu plecase, la acea vreme, nici macar din Romania! :D

In Romania, din pacate, e normala treaba asta. Inseamna sa te dai "jmecher". Ca poate "vita" cu care discutzi nu se prinde ca n-ai fost acolo in Maldive, Spania, Italia, Tunisia etc.... sau ce tzara iti vine sa inventezi. (vita, adica dama)

Eu am fost (cu jobul de jurnalista si mai apoi de (cica) vedeta tv si prezentatoare tv (la Giga Tv, OTV, DDTV, Antena 1, travel tv si la 6 tv)) in vreo 20 de tari printre care (zic la nimereala): Spania, Croatia, Luxemburg, Franta, Elvetia, Italia, Germania, Grecia, Cehia, Belgia, Olanda, Danemarca, Bulgaria, Austria, Ungaria, Slovenia, Slovacia, Tunisia, Egipt  etc... 
Prima tara pe care am vizitat-o a fost Danemarca....... Brrr, era un frig, si era si primul meu zbor....

Nu voi uita niciodata Copenhaga! AAAAAA, si trebuie sa retineti ceva: cat o sa mai calatoresc, nu mai spun ca fratii mei si mama mea vitrega sunt in SUA, nu am chef de sfaturi de la indivizi sau individe care nu stiu cu ce se mananca tzara aia!


ps... Hmm, iar vara-mea e in Australia!