sâmbătă, 11 martie 2017

Cum s-a urcat scroafa in copac si a inceput sa picteze

Ieri m-am dus si mi-am cumparat din centrul Frankfurtului cateva canvasuri (gen, cine stie cunoaste ce "e" alea). Vopsea mai am, de toate felurile (de la acuarele, acrilice, uleiuri, guase). Pensulele inca nu mi-au cedat nervos, desi sarmanele au fost uitate vreun an intr-un borcan in baie. Asa ca mi-am luat doar niste canvasuri si un borcan cu sclipic, in caz ca cine stie, imi vine vreo idee sclipitoare!
Oricum, mi-am zis ca daca am inspiratie si imi scot iar niste bani din banca, zilele astea ma apuc de o noua serie de shopping acolo, nu stiu cum sa va zic, dar era magazinul perfect in care sa se piarda cateva ore orice artist adevarat...

Silitoare cum ma stiti, mi-am zis, inainte sa ma apuc de pictat ce am eu in cap, ia sa mai arunc eu un pic ochii peste ce mai fac tinerii si extraordinarii nostri artisti modernisti, adica ce se mai cumpara, ce se mai cere, ce mai vrea publicul in materie de pictura! Si m-am uitat... Si am vazut... 
Si apoi a iesit textul de mai jos! :

In ultima vreme observ ca ce era un factor de amuzament pentru oamenii de rand, gen: sa pictam, sa scriem poezii, sa facem sedinte foto, a ajuns sa fie viral!
Lumea, mai nou, a ajuns culta peste noapte, doar citind un pic google-ul. Si am ajuns sa ma crucesc (la propriu) cand vaz ca tot poporul cult, necult sau semidoct, s-a apucat, bunaoara, de pictat asa, ca sa fie si el mai smecher.
Avand in vedere ca eu fac chestia asta (pictura) de la 4 ani, ba chiar de la acea varsta frageda mi s-au si expus niste desene prin Buftea, scoli, dar am si castigat si vreo trei consursuri de pictura si desen, printre care unul de desene pe asfalt (ma rog, locul 2!, dar pe Bucuresti), plus ca pictam uneori de dimineata pana seara, sau studiam dupa operele unor mari artisti, precum Leonardo, Lautrec, Renoir, Gauguin, Matisse, Dali, etc etc etc, ma intreb daca o fi greu sau usor sa te apuci de picura in anul 2017?!


Ei bine, observ ca nu e greu deloc! Ca lumea, mai nou, este foarte ok si calma acum cu chestia asta pe care acum vreo 2 decenii o lua la misto. Plus ca, ce e greu sa stropesti un pic hartia aia, sau ce-o fi, mai dau cu pensula peste o dunga, mai pui pe ala mic sa scuipe un pic si apoi te semnezi maiastru?! Ma amuza ca oameni de astia intra in contact cu alt oameni, mai educati, dar multi mai idioti si slabi de inger, care le promoveaza porcariile. Si uite asa, ajung peste noapte pe net, tot felul de vomitaturi, care se numesc picturi. Gen, cele de mai jos care apartin mai multor pictori, but shame on me, am uitat cum ii cheama!







































2 comentarii:

عبده العمراوى spunea...

شركة امست للنظافة

Alien Janice spunea...

Se pare că situația ta este aproape ironic exact ca a mea,
viața mea din trecut nu a fost o falsă. Am trăit într-adevăr viața mea anterioară ca soție dreaptă dedicată, mama și prietenul. Tot ce știam era că, la vârsta de 40 de ani, ceva lipsea.
Sunt lesbiană din copilărie am observat că am crescut acest sentiment intim interior pentru prietenii mei de sex feminin, dar nu știam cum să renunț la căsătoria mea să caut iubitul meu femme adevărat.
Am fost suficient de norocoasă să am contactul dr. Oduduwa Spell. am intrat pe adresa de e-mail Dr.Dduduwa (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) am citit un blog post-comentarii Despre Dr.Oduduwa Love-Spell Caster pentru a reveni pierderea iubirii și Spell pentru a găsi Adevărata iubire ca LGBT a ajutat atât de mulți oameni să pentru a-și întări spatele și a ajuta la stabilirea crizei relațiilor.
I Cantact Dr.Oduduwa e-mail și el mi-a răspuns și se asigură de victorie pentru a-mi găsi dragostea mea adevărată ... Îi dau o încercare de a lua masa pentru o dragoste-vraja, așa că pot localiza găsi dragostea adevărată, în 58 de ore primesc sunați de la un prieten Femme, vrea să vină să mă vadă
Îmi place același sex și vreau să mă bucur de viața mea "Vă mulțumesc lui Dr. Oduduwa pentru a vărsa o vrăjitorie care să mă facă să găsesc dragostea adevărată. Te-am chinuit AmyLUV te-am gasit la momentul potrivit.
VREAȚI VĂ RUGĂM AJUTAȚI-L pe CONTACT Domnul Oduduwa astăzi ACUM DE EMAIL: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com sau whatsapp +2348109844548. El este singurul raspuns la problema ta si te face sa te simti fericit in relatia ta
* Dragoste vrăji Win-Back Ex iubitor
* Magie de succes și promovare
* farmecul norocos - BUSINESS STAR
* secții - HOOK DE PROTECȚIE
* Rezoluția blestemului
* curățire spirituală
* magia fertilității - FRUCTE DE FEMEI
* hotărârea magică, SPELL LOTTERY & WIN-GAMES SPELL
vizitați pagina lui Facebook: @ Oduduwalovespells ...
Confirmare 100% sigură.